סימילרווב רוכשת את 42matters: מהלך שמחזק את מעמדה במודיעין לאפליקציות סלולריות

שילוב הפתרונות של 42matters בתחום נתוני חנויות האפליקציות, נתוני השימוש וטכנולוגיות ה-SDK ירחיב את פתרונות מודיעין האפליקציות של סימילרווב

סימילרווב רוכשת את 42matters: מהלך שמחזק את מעמדה במודיעין לאפליקציות סלולריות

קרדיט צילום: רותם כנעני

חברת סימילרווב הודיעה על רכישת 42matters, ספקית מודיעין אפליקציות מציריך, שוויץ. הרכישה מרחיבה את יכולות הדאטא של סימילרווב בתחום אנליטיקה של ביצועי אפליקציות, שוק שצפוי לצמוח ל-15.7 מיליארד דולר עד שנת 2028, עם צמיחה שנתית ממוצעת (CAGR) של 20.2% (מקור).

שילוב הפתרונות של 42matters בתחום נתוני חנויות האפליקציות, נתוני השימוש וטכנולוגיות ה-SDK ירחיב את פתרונות מודיעין האפליקציות של סימילרווב. ההיצע המורחב של מידע ישפר את התובנות של ספקי אפליקציות לגבי ביצועי האפליקציות שלהם ביחס למתחרים, יספק נראות מקיפה יותר של שימוש המשתמשים ומערכות הטכנולוגיה, ויעניק לבעלי אפליקציות יכולות לשיפור הפצת האפליקציות, אסטרטגיות השיווק ותוכניות הפיתוח שלהם. 

הרכישה מספקת גישה מיידית למאגר נתונים מורחב בשירותי הנתונים (DaaS - Data as a Service) של סימילרווב, יוצרת הזדמנויות למכירות נוספות (upsell) ומשפרת את מעמדה של סימילרווב כמובילה בשוק המודיעין לאפליקציות. הכיסוי המודיעיני של 42matters כולל 12 חנויות אפליקציות, מעל 2.1 מיליון מפרסמים, יותר מ-2,600 SDKs, ויותר מ-20 מיליון אפליקציות.

בנוסף, המומחיות של צוות 42matters יהיו בעלי ערך רב לסימילרווב במסגרת מאמציה לחדש ולהרחיב את היצע הפתרונות שלה. שילוב נתוני SDK ניידים יאפשר לסימילרווב להציע תובנות מעמיקות יותר על פיתוח אפליקציות ודפוסי שימוש. לדוגמה, בעלי אפליקציות יוכלו לקבל נראות למערכות הטכנולוגיה בשימוש של מתחרים, כולל שימוש בכלי SDK לשילוב אפליקציות עם ערוצי פרסום מסוימים.

״שילוב הדאטא והידע הייחודיים של 42matters יחזקו את פתרונות המודיעין לאפליקציות שלנו ויניחו את היסודות לצמיחה וחדשנות נוספים בשוק המודיעין הדיגיטלי," אמר מנכ"ל סימילרווב, אור עופר. "ההיצע שלנו מעניק לעסקים את היכולת לקבל החלטות חכמות ולשמור על ההובלה בשוק האפליקציות התחרותי – ובכל שאר הערוצים הדיגיטליים."

״אנחנו נרגשים להצטרף לסימילרווב, חברה ששותפה לחזון שלנו לעתיד מודיעין האפליקציות," אמר מנכ"ל 42matters, אנדראה ג'ירדלו. "ביחד נמשיך לחדש ולספק תובנות ללקוחותינו. השותפות הזאת תמנף את מאגרי הנתונים הייחודיים שלנו ואת פלטפורמת המודיעין הדיגיטלי של סימילרווב.״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית