התחזה באתרי היכרויות ל״ג’ק סגל״ - והשיג יחסי מין עם 32 נשים

הוארך בחמישה ימים נוספים מעצרו של החשוד מירושלים שכינה עצמו באתרי ההיכרויות ״ג’ק סגל״

Photo by Tetiana SHYSHKINA on Unsplash

הוארך בחמישה ימים נוספים מעצרו של החשוד מירושלים שכינה עצמו באתרי ההיכרויות ״ג’ק סגל״. עד כה הצטברו ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים עדויותיהן של 32 נשים, שעפ״י החשד נפלו קורבן למעשיו של החשוד בהם בעילה שהושגה במרמה. החקירה נמשכת.

לבקשת המשטרה, לפני זמן קצר הוארך בבימ״ש השלום בירושלים בחמישה ימים נוספים (עד לתאריך 7.9), מעצרו של החשוד שכינה עצמו ״ג׳ק סגל״ באתרי ההיכרויות. עפ״י החשד, החשוד השתמש בזהות בדויה, פרטים שקריים והבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים במרמה.

חוקרי מפלג ההונאה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים ממשיכים בימים אלו את חקירת הפרשה. עד כה גבו חוקרי המשטרה את עדותם של 32 נשים, שעפ״י החשד נפלו קורבן למעשיו של החשוד (תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו) בשיטה דומה. כזכור החשוד נעצר בחודש שעבר ע״י בלשי ימ״ר ירושלים, ומעצרו הוארך היום שוב לצרכי החקירה.

על פי החשד ועדויות הנשים, יצר החשוד קשר עם נשים רבות באמצעות יישומי היכרויות שונים, נפגש וניהל עמן מערכות יחסים רומנטיות תוך זהות בדויה בשם "ג'ק סגל" ונסיבות חיים שקריות שמסר להן במשך מספר חודשים ועם כמה נשים במקביל.

כל זאת על פי החשד, תוך מצג שווא אודות זהותו, הסטטוס המשפחתי האמיתי שלו והבטחות שווא למערכת יחסים לטווח הארוך לרבות נישואין והקמת משפחה, שהובילו גם לקיום יחסי מין עמו, שעפ״י החשד הושגו במרמה. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית