פלסן השלימה סדרת מבחני פיצוץ בתומ"תים אוסטרליים

מבחני הפיצוץ נעשו עם חברת הנוואה הדרום קוריאנית, יצרני התומ"תים AS9 Huntsman שנרכשו על ידי הצבא האוסטרלי

https://www.linkedin.com/posts/hanwha-defense-international_huntsman-family-successfully-completes-blast-activity-7069923249207341056-W-EF/?utm_source=share&utm_medium=member_android

חברת פלסן הישראלית, יצרנית פתרונות שרידות לפלטפורמות יבשתיות, אוויריות וימיות בשוק הביטחוני והצבאי, השלימה בתחילת חודש מאי מבחני פיצוץ ברכב AS10 יחד עם יצרנית הרכב, חברת הנוואה (Hanwha) מדרום קוריאה.

פעילות זו סיימה סדרה של מבחני פיצוץ בכלי הרכב AS9 ו- AS10 ממשפחת Huntsman שהחלו בנובמבר 2021. על שיתוף הפעולה בין החברות דיווחנו בעבר

משרד ההגנה  האוסטרלי רכש במסגרת פרויקט LAND 8116 30 תומ"תי AS9 Huntsman ו-15 רכבי תספוק תחמושת AS10 מחברת הנוואה בשווי של בין 0.9 מיליארד דולרים ל-1.3 מיליארד דולרים עבור הצבא האוסטרלי. ה-AS9 הינו הגרסא האוסטרלית לתומ"ת הדרום קוריאני K9 בעוד שה-AS10 הינו הגרסא האוסטרלית לרכב תספוק התחמושת המשוריין K10.

בסוף שנת 2022 חתמה פלסן עם הנוואה על הסכם להרחבת השת"פ ביניהם בנוגע למיגון התומ"תים האוסטרלים. החוזה המקורי בין החברות עסק בתכנון, מידול, סימולציה ובדיקה של פתרון המיגון לתומ"תים של הנוואה ולכך נוספו נושאי הייצור והאספקה (). מבחנים אלו הם הביטוי המעשי להרחבת השת"פ בין החברות.

פתרון המיגון של פלסן מורכב מרכיבים קבועים והניתנים לפירוק המגנים על רכבי ה-Huntsman מפני מגוון רחב של איומים. לדברי חברת ,Hanwha Defense Australia תוצאות הבדיקה מיצבו את הפיתוח של מערכת המיגון מפני פיצוץ מוקשים עבור רכבי ה-Huntsman, כאשר אלמנטי המיגון המשופרים שולבו בתכנון הרכב כחלק מהתוכנית המתקדמת לקראת סקירת עיצוב מפורטת.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית