כנס UVID 2022: חברת Heven Drones תציג את פלטפורמת הרחפנים ACS 

רחפן ה-ACS מתוצרת החברה לוקח ומנחית בצורה אוטומטית את המטען הנכון בנקודת המשלוח המבוקשת, ולאחר מכן יכול לזהות בעצמו את המטען הרלוונטי הבא שלו מתוך סדרת מטענים, לאסוף אותו עצמאית ולהמשיך

תמונה: Heven Drones

Heven Drones מפתחת וספקית ישראלית של פלטפורמות רחפנים עם יכולות הרמה כבדה, תציג את מערכת המטען האוטונומית שלה ACS המאפשרת ביצוע משימה אוטונומי לחלוטין של משימה לוגיסטית בכנס UVID DroneTech 2022 שיתקיים בתל אביב ב-9 בנובמבר.

לדברי Heven, מערכת ה-ACS המתבססת על פלטפורמת הרחפנים מרובת הרוטורים "אורבני" של החברה הממקסמת את משקל המטען תוך שמירה על מגבלת המשקל האזרחי של 25 ק"ג, מנחיתה באופן אוטונומי את המטען הנכון במקום הנכון, עם דיוק של שלושה עד חמישה סנטימטרים.

בטיסה מעל מספר מטענים (סמנים), המערכת גם מזהה בעצמה את המטען המיועד לאיסוף ומחברת אותו אליה באופן אוטונומי. פלטפורמת ה-ACS אידיאלית עבור ביצוע משימות לוגיסטיות אוטונומיות מלאות, ומציעה זמן טיסה של עד 37 דקות כמו גם יכולת נשיאת מטען במשקל של עד 8 ק"ג.

בכנס UVID DroneTech 2022 תציג חברת Heven Drones גם את מערכת ה-H100  שלה, פלטפורמת רחפנים מתקדמת למשקלים כבדים. ל-H100 עם יכולת נשיאת מטען של 35 ק"ג, זמן טיסה מרבי של 40 דקות ויכולת טיסה רובוטית אמיתית.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית