הפתעה במחסום: המשטרה רוצה לחלט ג׳יפ מרצדס במאות אלפי ש״ח בעקבות הסעת שב״חים

במהלך המחסום בדקו השוטרים רכב יוקרה מסוג מרצדס ובתוכו מספר נוסעים ועלה כי שלושה מהם הינם תושבי שטחים ללא אישורי כניסה לישראל

הפתעה במחסום: המשטרה רוצה לחלט ג׳יפ מרצדס במאות אלפי ש״ח בעקבות הסעת שב״חים

קרדיט צילום - דוברות המשטרה

בתום חקירה נרחבת של שוטרי המחוז הצפוני, הוגש כתב אישום ובקשה לחילוט רכב יוקרה בשווי 600 אלף ש"ח בעקבות הסעת תושבי שטחים ללא אישורים.

בתאריך 2 ביוני 2024 בשעות הלילה המאוחרות, במסגרת פעילות למלחמה בפשיעה של שוטרי המחוז הצפוני, הוקם מחסום לבדיקת רכבים על כביש 90 סמוך למחלף אליפלט. 

במהלך המחסום נעצר רכב יוקרה מסוג מרצדס לבדיקה. בבדיקה התברר כי שלושה מהנוסעים הם תושבי שטחים ללא אישורי כניסה לישראל. השלושה, יחד עם נהג הרכב תושב היישוב בסמ"ה, נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה.

לפני מספר ימים, עם סיום שלב החקירה, הגישה יחידת התביעות של המחוז הצפוני כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שלושת תושבי השטחים (בני 29, 29 ו-33) ונגד הנהג (בן 27). בנוסף, הוגשה לבית המשפט בקשה לתפיסת הרכב, ששוויו מוערך במעל ל-600 אלף ש"ח, לצורך חילוטו.

חשש מפעילות חבלנית

שהות של שוהים בלתי חוקיים מהווה פעמים רבות בסיס לפעילות חבלנית ופלילית. משטרת ישראל פועלת בנחישות נגד כל גורם המסייע להגעה ולשהות של שוהים בלתי חוקיים בשטח מדינת ישראל, ומצהירה כי תמשיך לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם העבריינים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית