Illumex מציגה: שכבה סמנטית שמכינה נתונים ארגוניים לשימוש אמין בבינה מלאכותית

הסטארטאפ הישראלי Illumex פיתח פלטפורמה המגשרת על הפער בין נתונים ארגוניים מורכבים לבין יכולות הבינה המלאכותית הג'נרטיבית, ומאפשרת שימוש יעיל ואמין יותר ב-AI

Illumex מציגה: שכבה סמנטית שמכינה נתונים ארגוניים לשימוש אמין בבינה מלאכותית

קרדיט: illumex

חברת הסטארטאפ הישראלית Illumex פיתחה פלטפורמת שכבה סמנטית ג'נרטיבית (Generative Semantic Fabric), המאפשרת לארגונים להתגבר על מכשולים בהטמעת בינה מלאכותית ג'נרטיבית (Generative AI). הפתרון של Illumex מתמודד עם אתגר מרכזי בתחום: הכנת נתונים מובנים לשימוש יעיל ואמין במערכות AI מתקדמות.

הפלטפורמה של Illumex פועלת על ידי מיפוי אוטומטי של הנתונים הארגוניים המובנים והוספת משמעות סמנטית אליהם. היא מנתחת מטא-נתונים ללא מגע בנתונים רגישים, ובונה גרף ידע סמנטי המשמש כמקור אמת יחיד. הטכנולוגיה מאגדת את כל הנתונים תחת טרמינולוגיה עסקית עקבית, מקשרת ביניהם ומוסיפה הקשר עסקי רלוונטי.

אינה טוקרב סלע, מייסדת ומנכ"לית Illumex, מסבירה: "השכבה הסמנטית הג'נרטיבית שלנו מחברת את הנתונים הארגוניים עם הלוגיקה והתהליכים העסקיים בארגון ועם ההקשר התעשייתי הרחב יותר. זה מאפשר לארגונים לסמוך על התוצרים של יוזמות הבינה המלאכותית."

הפלטפורמה מציעה מספר יתרונות: היא מרחיבה את מעגל המשתמשים ב-AI בארגונים, מאפשרת קבלת החלטות מבוססת על אינטראקציות אמינות עם נתונים בשפה טבעית, מייתרת את הצורך בלימוד מונחים טכניים מורכבים, ומשפרת את האמינות והדיוק של תוצרי הבינה המלאכותית הג'נרטיבית.

Illumex כבר זוכה לאמון של ארגונים מובילים. חברת התרופות טבע וחברת השירותים הפיננסיים קרסון משתמשות בפלטפורמה להכנת הנתונים שלהן לפרויקטי בינה מלאכותית. בנוסף, החברה מקיימת שותפויות אסטרטגיות עם מיקרוסופט, גוגל ואמזון.

הפתרון של Illumex מגיע בעיתוי חשוב. סקר של חברת הייעוץ מקינזי מצא כי למעלה משני שלישים מהחברות כבר הטמיעו טכנולוגיות בינה מלאכותית ג'נרטיבית, עם תרומה של יותר מ-10 אחוזים לשורת הרווח. עם זאת, כרבע מהארגונים דיווחו על השלכות שליליות בעקבות שימוש בכלי GenAI, מה שמדגיש את הצורך בפתרונות כמו זה של Illumex.

בעידן שבו בינה מלאכותית ג'נרטיבית הופכת לכלי חשוב בעולם העסקי, הפתרון של Illumex מציע דרך להתמודד עם האתגרים של הכנת נתונים וניהולם, ובכך מאפשר לארגונים לנצל את הפוטנציאל של טכנולוגיות AI מתקדמות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית