קאנצלר גרמניה אולף שולץ בביתן התעשייה האווירית בתערוכת ILA ברלין

על רקע הדרתן של חברות ביטחוניות ישראליות מהיורוסאטורי בפריז, מגיע קאנצלר גרמניה לביקור מתוקשר בביתן תעשייה אווירית בגרמניה

קאנצלר גרמניה אולף שולץ בביתן התעשייה האווירית בתערוכת ILA ברלין

תמונה: תעשייה אווירית

יו״ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, יחד עם ראש מנהלת 'חומה' וראש מנהלת מל"טים במפא"ת שבמשרד הביטחון, אירחו את קאנצלר גרמניה אולף שולץ בביתן התעשייה האווירית בתערוכת ILA ברלין. הקאנצלר התרשם ממערכת החץ אותה רכשה גרמניה בעסקה הביטחונית הגדולה בתולדות ישראל.

את פמליית הקאנצר ליוו ראש מנהלת חומה במפא"ת שמשרד הביטחון, משה פתאל, ראש מנהלת מל״טים מפא״ת ורמ״ח שכבה עליונה במנהלת חומה אל״מ ר׳, סמנכ״ל שיווק תעשייה האווירית הודי להב, וסמנכ״ל תקשורת וממשל שי גל, וראש משלחת התע״א בגרמניה גילי מאי.

עמיר פרץ: ״שיתוף הפעולה עם גרמניה הוא אמיץ וחשוב, ביטחונית ולא פחות מכך מדינית, והתעשייה האווירית גאה להיות חלק מעוצמת הקשר. דווקא בעת הזאת ובמיוחד לאחר אירועי ה-14 באפריל בהם התעשייה האווירית הוכיחה את יכולתה להגן על אזרחי ישראל מירי טילים מסיבי לעברה, למד העולם כי אנו נותנים את ההגנה המירבית מפני האיומים הקשים ביותר, ויש לאזרחי ישראל סיבות טובות לגאווה.״

ראש מנהלת חומה במפא"ת שבמשרד הביטחון, משה פתאל: "משרד הביטחון ממשיך כל העת בקידום היחסים הביטחוניים והאסטרטגיים עם ידידותינו בעולם, שגרמניה היא מהמרכזיות שבהן. הצגנו לקאנצלר את ההתקדמות במימוש עסקת המכירה של מערכת חץ 3 ואנחנו נחושים לעמוד ביעדי המשותפים שהצבנו לעצמנו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית