אירונאוטיקס משיקה את הרחפן ההיברידי Octoper

רחפן רב-רוטורים זה מאפשר זמן טיסה מוגדל פי 4 ומקור אנרגיה כפול

אירונאוטיקס משיקה את הרחפן ההיברידי Octoper

תמונה: אירונאוטיקס

חברת אירונאוטיקס, מעצבת ויצרנית ישראלית של מערכות אוויריות בלתי מאוישות (UAS) לשווקי הביטחון וביטחון המולדת הבינלאומיים, משיקה את הרחפן ההיברידי הטקטי  Octoper רב-הרוטורים עם מערכת הנעה היברידית.

לדברי אירונאוטיקס, ה-Octoper המציב סטנדרטים חדשים ביכולות רחפנים טקטיים, משלב סיבולת משימתית מורחבת משמעותית של עד ארבע שעות, עם יכולת ריבוי מטעני ייעודיים.

מעבר למגבלות הקונבנציונליות של כטב"מים חשמליים, ה Hybrid Octoper™-מאפשר משכי טיסה ארוכים יותר באופן משמעותי ומפחית את הצורך בהחלפות סוללה תכופים תוך שמירה על יכולת קריטית של מעקב מתמשך במהלך משימות מורכבות. על ידי שילוב של צריכת דלק ומקורות חשמל, ה Hybrid Octoper-מרחיב את היכולות התפעוליות שלו באמצעות שימוש אופטימלי באנרגיה חסכונית.

הHybrid Octoper™- הינו רחפן רב-משימתי, עם עיצוב המכוון ליישומים צבאיים ומאפשר שרידות גבוהה, אינטגרציה חלקה עם חיישנים ומטענים מגוונים, מערכות מכ"ם ועוד. הוא פועל על בסיס יכולות התקשוב (C4I) של המשתמש, תומך בנחיתה אוטונומית, מנווט בסביבה מנועת GNSS ותקשורת מוצפנת. עיבוד הווידאו והניתוח המתקדמים משפרים את המודעות המבצעית, בעוד שאפשרויות המטען השונות מאפשרות רבגוניות משימתית.

דן סלסקי, נשיא ומנכ"ל אירונאוטיקס, מדגיש כי, "כחלק מהאסטרטגיה שלנו לספק פתרונות חדשניים לתחום הטקטי, ה Hybrid Octoper-מסמן קפיצת מדרגה משמעותית בתחום מוצרי הכטב"מים הרב-רוטורים הכבדים. יכולת השהיה באוויר המורחבת שלו, המודעות המבצעית המשופרת ושילוב חלק של מטענים מגוונים, מאפשרים רבגוניות וגמישות משימתית מרבית." 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית