מנכ"ל סיסקו: כך ההייטק הישראלי עזר לאזרחים ישראלים בשעת מלחמה

"אנו רואים את כוחה של חדשנות בתקופה זו של משבר. בעודנו מתאבלים על ההפסדים, אנו יכולים להיות גאים במה שהסקטור העסקי והטכנולוגיה השיג״, אמר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו, הבוקר (רביעי) על הבמה המשותפת של Cybertech Global Tel Aviv ו-Sparks Innovation Summit

Photo: Gilad Kavalerchik

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו, דיבר הבוקר (רביעי) על הבמה המשותפת של Cybertech Global Tel Aviv ו-Sparks Innovation Summit על מה שעשו מגזרי ההייטק והעסקים בישראל למען אזרחי ישראל מאז ה-7 באוקטובר.

"לכולנו יש סיפורים אישיים ומכירים אנשים שנהרגו ונרצחו במלחמה. חלק מהאחריות שלנו כמגזר ההייטק הוא להתערב ולמלא את הפערים, לנסות לעזור לאנשים להתגבר על הטראומה חסרת התקדים הזו", אמר, והמשיך לחלוק סיפורים על האופן שבו סיסקו סייעה לפליטי קיבוץ רעים.

צרכיהם לטווח הקצר, הבינוני והארוך בעקבות פינוייהם לאילת - מלבוש ומזון בימים הראשונים ועד למגורים לטווח ארוך לעתיד הנראה לעין.

"כמגזר עסקי, אנחנו מבינים את הצורך להתאחד, אבל אף חברה לא יכולה לעשות את זה לבד. ביקשנו מחברי הפורום העסקי להצטרף אלינו והקמנו ארגונים כמו ברית העסקים. הצטרפו אלינו 150 חברות עסקיות בישראל.

"אנו רואים את כוחה של חדשנות בתקופה זו של משבר. בעודנו מתאבלים על ההפסדים, אנו יכולים להיות גאים במה שהסקטור העסקי והטכנולוגיה השיג, ואני רוצה לעודד את כולנו להמשיך לתת ולפעול. יש לנו הרבה עבודה לפנינו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית