Cyviation ודלויט קנדה בשת"פ למתן פתרונות אבטחת סייבר בתחום התעופה

מדובר בפתרון אבטחת סייבר לכלי טייס של Cyviation

אילוסטרציה | By Tomás Del Coro - Flicker, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=58247968 

סייויאיישן (Cyviation), חברה ישראלית המתמקדת במתן פתרונות אבטחת סייבר לכלי טייס, הודיעה בתחילת השבוע על הסכם שיתוף פעולה עם דלויט קנדה (Deloitte Canada).

מדובר בפתרון אבטחת סייבר לכלי טייס של Cyviation, המספקים מתווים רבים של חוזקות סייבר החל מהערכת ציים, דרך הכשרת צוותי אוויר לתוכנות SIEM של ניהול אבטחת מידע בתעופה וכלה בזיהוי מוטס בזמן-אמת.

לדברי Cyviation, הפתרון המשולב יכלול בבסיסו שלוש הצעות פלטפורמה שמטרתן להפחית את החשיפה לסיכוני אבטחת סייבר, הגברת המודעות, סיוע בניהול אירועי סייבר ותמיכה בחברות תעופה מסחריות, בפיתוח חוסנות סייבר ולהתכונן לעמידה בתקינת סייבר עתידית. ההצעות כוללות הדרכה וחינוך לסייבר, הערכת סיכוני סייבר של צי מטוסים וניהול אירועי סייבר.

"האמון שמעניקה דלויט ל-Cyviation מזין את מאמצי השוק המשותפים שלנו ומעצים את ההשפעה ההדדית שלנו במאמץ היציאה לשוק", אמר מנכ"ל Cyviation, אבי טננבאום. "ההצעה המשולבת שלנו מוסיפה ערך לשוק ומהווה מצפן חיוני עבור מפעילים וחברות תעופה המנווטות באתגרי אבטחת סייבר מורכבים ובתקינות נוכחיות ועתידיות במיוחד בכל הנוגע לכלי טייס וציי מטוסים.״

Cyviation מתמקדת באבטחת כלי טייס, לרבות ניהול אירועי סייבר בכלי טייס ובטכנולוגיה מוגנת-פטנט לזיהוי חדירות למערכות הבקרה האוויריות של מטוסים מסחריים ומטוסים פרטיים. אבטחת סייבר אווירית מספקת אמצעי הגנה בטוחים, מאובטחים ויזומים ותומכת בעמידה של חברות תעופה ומפעילים בתקינה עתידית.

אריק ארד, יו"ר Cyviation, מתלהב משיתוף הפעולה ומדגיש את השפעתו הפוטנציאלית על התעשייה. "ככל שאיומי הסייבר ממשיכים לגדול, המשימה שלנו ממשיכה להעצים את מגזר התעופה עם הגנות חזקות ואסטרטגיות פרואקטיביות.״
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית