Blockaid הישראלית פיתחה פתרון למניעת הונאות בקריפטו

Blockaid הוקמה ב-2022 על ידי עדו בן-נתן, מנכ"ל החברה ורז ניב, ה-CTO

קרדיט צילום: לירון ויסמן

הפתרון שפיתחה Blockaid מבוסס על טכנולוגיה המאבטחת ארנקים דיגיטליים ואפליקציות שונות על גבי הבלוקצ'יין ומספקת הגנה מפני תקיפות והונאות בשכבת האפליקציה.

בעוד בעבר מרבית מקרי ההונאה והגניבה בעולמות הבלוקצ'יין התחוללו בעקבות גניבת מפתחות הזדהות, פתרונות שונים החלו לספק הגנות למפתחות אלו והגורמים הזדוניים העבירו את כובד המשקל לניצול של חולשות ובעיות ברמת האפליקציה עצמה. 

הטכנולוגיה שפיתחה החברה סרקה 450 מיליון טרנזקציות, סיכלה 1.2 מיליון אירועים זדוניים ומנעה הונאות בסכום כולל של כ-500 מיליון דולר, בשלושת החודשים האחרונים בלבד.

Blockaid (בלוקאייד), מודיעה על יציאה מ-Stealth וגיוס כולל של 33 מיליון דולר בתוך שנה.

מתוך סכום הגיוס הכולל, 27 מיליון דולר גויסו בסבב A שנסגר עכשיו והובל על ידי הקרנות Ribbit Capital ו-Variant. לפני כשנה, גייסה החברה 6 מיליון דולר נוספים בסבב סיד בהובלתCyberstarts  ובהשתתפות Sequoia, ו-Greylock, שהשתתפו כעת גם בסבב A.

Blockaid הוקמה ב-2022 על ידי עדו בן-נתן, מנכ"ל החברה ורז ניב, ה-CTO. שני המייסדים הצעירים, רק בני 25, נפגשו טרם גיוסם ליחידת 8200, ושירתו יחד שש שנים ביחידת 8200 ובמשרד ראש הממשלה.

Blockaid מעסיקה כיום 25 עובדים, מרביתם בישראל. הגיוס הנוכחי ישמש להרחבת צוותי המחקר והפיתוח והמכירות השיווק של החברה, תוך דגש על הגדלת פעילותה. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית