מטא משיקה מתחרה לטוויטר: שרשורים של אינסטגרם

המעבר של Threads להתחרות בטוויטר הוא אינדיקציה ברורה לשינויים האסטרטגיים של אינסטגרם כשהיא מבקשת לבסס את מעמדה בשוק מדיה חברתית תחרותית

בניסיון להרחיב את טביעת הרגל שלה במדיה החברתית, אינסטגרם, חברה בבעלות פייסבוק, מתכננת לקרוא תיגר על טוויטר עם הפלטפורמה שלה Threads. מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, חשף את המטרה השאפתנית בראיון שנערך לאחרונה.

Mosseri ציין כי האפליקציה, הידועה בעיקר ככלי העברת הודעות, תאמץ כעת פונקציונליות דמוית טוויטר. הוא ציין שהשינוי כבר החל, עם עדכונים שהפכו את Threads להשוות יותר לסגנון הפיד המסורתי של טוויטר.

ההכרזה של מוסרי מגיעה כאשר אינסטגרם מבקשת לגוון ולשפר את ההיצע שלה, ולחזק את מעמדה מול פלטפורמות מדיה חברתית מתחרות. טוויטר, הידועה בשיחות בזמן אמת ובעדכונים מהירים שלה, משמשת כשחקן מפתח בנוף המדיה החברתית.

Mosseri לא ציין מתי השינוי המלא יתרחש אך הרגיע את המשתמשים שהפלטפורמה מחויבת לכיוון החדש. השיפורים יתאימו את Threads לגישה הנוכחית של אינסטגרם למדיה אינטראקטיבית, כולל שילוב תכונות כמו סיפורים ואינסטגרם Live לתוך Threads.

המנכ"ל גם תיאר את הגישה ממוקדת המשתמש של אינסטגרם. לדבריו, "אנחנו רוצים לתת לאנשים דרכים נוספות להתחבר לתחומי העניין והקהילות שלהם". המהלך נתפס כמאמץ לשמור על מעורבות הדמוגרפית הצעירה בפלטפורמה.

המעבר של Threads להתחרות בטוויטר הוא אינדיקציה ברורה לשינויים האסטרטגיים של אינסטגרם כשהיא מבקשת לבסס את מעמדה בשוק מדיה חברתית תחרותית. 


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית