בואינג ו-AURORA מפתחות אמצעי נגד להגנה על מטוסי התדלוק האווירי PEGASUS
אורורה היא חברה-בת של בואינג והיא תוביל את המחקר לקראת ייצור מערכת הגנה
חברות בואינג ו-AURORA FLIGHT SCIENCES הודיעו על מיזם משותף לפיתוח מערכות הגנה ואמצעי-נגד אלקטרוניים להגנת מטוסי התדלוק החדשים KC-46 (בואינג) ולמטוסי תדלוק עתידיים.
הערה: מטוסי התדלוק KC-46 PEGASUS אמורים להגיע לחיל האוויר הישראלי בעוד שנים אחדות.
אורורה היא חברה-בת של בואינג והיא תוביל את המחקר לקראת ייצור מערכת הגנה, שתהיה מורכבת מחומרים מרוכבים ותשתפר את כושר ההישרדות של מטוסי התדלוק.
ההודעה על המיזם פורסמה השבוע בסלון האווירי בפריס, ונאמר בה כי כבר היום מטוסי התדלוק מוגנים, אך ממשיכים לפתח ולייצר מערכות מתקדמות יותר. חברת אורורה מייצרת בין היתר את השכבה החיצונית של המל"ט STINGRAY MQ-25 שמשמש ככלי טיס בלתי מאוייש לתדלוק מטוסים באוויר.
AVIATION WEEK מדווח כי חה"א האמריקני ובואינג משתפים פעולה בתכנון מערכות ההגנה החדשות של המתדלקים הנוכחיים והעתידיים, פרוייקט NGAS. בנוסף להגנה עצמית יסופקו למתדלקים החדשים מערכות תקשורת חדישות המאפשרות תקשורת מעבר לקו הראייה וכוללות אמצעים לשיבוש שידורים והצפנה.
אורורה היא חברה-בת של בואינג והיא תוביל את המחקר לקראת ייצור מערכת הגנה
חברות בואינג ו-AURORA FLIGHT SCIENCES הודיעו על מיזם משותף לפיתוח מערכות הגנה ואמצעי-נגד אלקטרוניים להגנת מטוסי התדלוק החדשים KC-46 (בואינג) ולמטוסי תדלוק עתידיים.
הערה: מטוסי התדלוק KC-46 PEGASUS אמורים להגיע לחיל האוויר הישראלי בעוד שנים אחדות.
אורורה היא חברה-בת של בואינג והיא תוביל את המחקר לקראת ייצור מערכת הגנה, שתהיה מורכבת מחומרים מרוכבים ותשתפר את כושר ההישרדות של מטוסי התדלוק.
ההודעה על המיזם פורסמה השבוע בסלון האווירי בפריס, ונאמר בה כי כבר היום מטוסי התדלוק מוגנים, אך ממשיכים לפתח ולייצר מערכות מתקדמות יותר. חברת אורורה מייצרת בין היתר את השכבה החיצונית של המל"ט STINGRAY MQ-25 שמשמש ככלי טיס בלתי מאוייש לתדלוק מטוסים באוויר.
AVIATION WEEK מדווח כי חה"א האמריקני ובואינג משתפים פעולה בתכנון מערכות ההגנה החדשות של המתדלקים הנוכחיים והעתידיים, פרוייקט NGAS. בנוסף להגנה עצמית יסופקו למתדלקים החדשים מערכות תקשורת חדישות המאפשרות תקשורת מעבר לקו הראייה וכוללות אמצעים לשיבוש שידורים והצפנה.