בזק בינלאומי וסרבר פארם השיקו את הדאטה סנטר בבני ציון שיארח את פרויקט נימבוס

חוות שרתים זו הינה החווה החמישית של בזק בינלאומי בישראל והיא תפעל בנוסף למתקני Data Centers נוספים - שניים בפתח תקווה, אחד בראש העין ומתקן נוסף בתל אביב

 קרדיט צלם: נמרוד לוי

בזק בינלאומי וסרברפארם תשתיות ישראל חנכו את הדאטה סנטר החדש שהקימו בבני ציון בזמן שיא של 13 חודשים בלבד. הדאטה סנטר החדש הוא בהספק של 10.5 מגה וואט.

המתקן מתפרש על שטח של כ-15,000 מ"ר והוקם כמתקן ייעודי ועצמאי המיועד לספק שירותי דאטה סנטר בסטנדרטים בינלאומיים. 

חוות שרתים זו הינה החווה החמישית של בזק בינלאומי בישראל והיא תפעל בנוסף למתקני Data Centers נוספים - שניים בפתח תקווה, אחד בראש העין ומתקן נוסף בתל אביב כך שבסה"כ תספק בזק בינלאומי שירותי אירוח במתקניה בשטח כולל של למעלה מ-7,500 מ"ר.

כמו כן, מפעילה בזק בינלאומי שמונה אתרים נוספים ברחבי העולם (Pops), המקושרים באמצעות רשת תקשורת בינלאומית מתקדמת המבוססת על הכבל התת ימי של החברה.

רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי, התייחס להשקת הדאטה סנטר החדש: "הצלחנו להקים בשותפות מלאה עם חברת Serverfarm את אחד המתקנים המתקדמים והחדשניים ביותר בישראל בזמן שיא של 13 חודשים בלבד, מתוך הבנה של צרכי השוק ושהלקוחות שלנו מחפשים שטחים פנויים מיידית עבור המידע היקר שלהם.״ 

ההכרזה מצטרפת להכרזה נוספת של קבוצת בזק סביב הענן בימים האחרונים. הקבוצה הכריזה על שיתוף פעולה עם ארבע ענקיות הענן הגלובלי: אמזון AWS, גוגל, מיקרוסופט ואורקל, שהקימו חוות שרתים בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, בזק תאפשר לכלל הלקוחות להתחבר לעננים של ארבע החברות, בלחיצת כפתור באמצעות שירות Hyper Connect של בזק.

המשמעות היא שכל עסק וארגון המעוניינים לבצע העברה של השרתים המקומיים ל-Hyper-Scale, הענן הגלובלי של אחת מארבע החברות הגדולות, יוכלו לעשות זאת במהירות, בפשטות, ובעלות מופחתת של עד עשרות אחוזים ממחירי השוק היום. החיבור של בזק למגוון העננים יבוצע באופן מדורג.

לפני כשנה, הכריזה בזק על שיתוף פעולה ראשון עם חברת אמזון, במסגרתו החלה לספק ללקוחות העסקיים שירותי תקשורת ואבטחה המאפשרים ללקוח גישה ישירה לשירותי הענן המגוונים: מחשוב, אחסון, אבטחה ואפליקציות, כפתרון כולל של שירותי תשתית  ושירותי ענן.

אזכיר כי משפחת פפושדו מכרה בזמן האחרון את חלקה בחוות השרתים בבני ציון לחברת ההשקעות הקנדית, מניולייף (Manulife)

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית