יחליפו את היסעורים: מסוקי התובלה CH-53K השלימו אלף שעות טיסה במארינס
מסוקי K אמורים להגיע לחיל האוויר הישראלי תוך כמה שנים, והם יחליפו את מסוקי התובלה יסעור המתיישנים
מסוקי התובלה CH-53K של לוקהיד מרטין השלימו צבירת 1,000 שעות טיסה בחיל הנחתים של ארה"ב.
באימון ביומה, אריזונה, השלימו המסוקים גם הישג בהרמת משקל: הם הניפו מטען חיצוני במשקל של 16.3 טונות באחת הגיחות, יותר ממשקל הנפה של מסוקים אחרים בצבא ארה"ב.
מסוקי K אמורים להגיע לחיל האוויר הישראלי תוך כמה שנים, והם יחליפו את מסוקי התובלה יסעור המתיישנים.
מפקד טייסת 461 במרינס, קולונל תומס ניקולסון, אמר כי "באלף שעות טיסה במסוקי K למדנו הרבה על מערכות המסוק ועל ההטסה הדיגיטלית (FLY BY WIRE), טיסת אל-חוט, שמאפשרת טיסה יעילה ובטוחה במסוק.
כל ציוותי האוויר והקרקע בטייסת מסוגלים עתה לבצע את כל המשימות הדרושות להפעלה מבצעית של מסוקי התובלה".
מסוקי K אמורים להגיע לחיל האוויר הישראלי תוך כמה שנים, והם יחליפו את מסוקי התובלה יסעור המתיישנים
מסוקי התובלה CH-53K של לוקהיד מרטין השלימו צבירת 1,000 שעות טיסה בחיל הנחתים של ארה"ב.
באימון ביומה, אריזונה, השלימו המסוקים גם הישג בהרמת משקל: הם הניפו מטען חיצוני במשקל של 16.3 טונות באחת הגיחות, יותר ממשקל הנפה של מסוקים אחרים בצבא ארה"ב.
מסוקי K אמורים להגיע לחיל האוויר הישראלי תוך כמה שנים, והם יחליפו את מסוקי התובלה יסעור המתיישנים.
מפקד טייסת 461 במרינס, קולונל תומס ניקולסון, אמר כי "באלף שעות טיסה במסוקי K למדנו הרבה על מערכות המסוק ועל ההטסה הדיגיטלית (FLY BY WIRE), טיסת אל-חוט, שמאפשרת טיסה יעילה ובטוחה במסוק.
כל ציוותי האוויר והקרקע בטייסת מסוגלים עתה לבצע את כל המשימות הדרושות להפעלה מבצעית של מסוקי התובלה".