תערוכת Defea 2023: סמארטשוטר מפתחת אפליקציה ימית למערכת הסמאש

החברה מציגה בתערוכה באתונה את משפחת מערכות הסמאש מתוצרתה, וביניהן מערכת ה-SMASH 3000, SMASH 4X, וה-SMASH HOPPER

צילום: איל בוגוסלבסקי 

סמארטשוטר (Smart Shooter), חברה ישראלית המפתחת ומייצרת מערכות בקרת ירי מתקדמות המתחברות לנשק קל, מציגה בתערוכת Defea 2023 הנערכת בימים אלו באתונה את משפחת ה-SMASH הכוללת מערכות המותקנות על הרובה האישי, מערכות הנשלטות מרחוק ומערכות הנישאות על ידי רכבים, רובוטים ואף רחפנים וביניהן מערכת ה-SMASH 3000, SMASH 4X, וה-SMASH HOPPER.

החברה חושפת כי היא נמצאת כעת בתהליכי פיתוח מתקדמים של אפליקציה ימית למערכת הסמאש. האפליקציה הימית שבפיתוח נוצרה מתוך מטרה להתמודד עם האתגר של ירי מדויק בים, אתגר משמעותי שנובע מחוסר היציבות והתזוזה הן של המטרה והן של

היורה על ידי הגלים. האפליקציה הימית של מערכת הסמאש נועדה למזער את השפעת התנודות הללו ולאפשר את שחרור הכדור רק בזמן שבו מובטחת פגיעה במטרה. האפליקציה נמצאת כרגע תחת שלבי פיתוח ואבולוציה, והשלימה כבר מספר מבחנים ראשוניים עם ביצועים מצוינים. 

מיכל מור, מנכ"לית החברה, אומרת: "בים, חוסר היציבות הנגרמת מהגלים ותנועות המטרה הופכות את היכולת לירות ולפגוע בצורה מדויקת במטרה למאתגר ביותר. החלטנו לפתח את האפליקציה הימית של מערכת הסמאש מתוך הבנה שהערך המוסף של יכולות בקרת האש שלנו גבוה אף יותר בסביבה זו".

מערכות החברה פעילות כבר על ידי מגוון כוחות ברחבי העולם וביניהם צה"ל, צבא ארה"ב, חיל הים ההודי וצבאות שונים של מדינות באירופה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית