תערוכת Defea 2023: חברת RT וקופטרפיקס משיקות את מערכת Sky-High DI

ה-Sky-High DI הינה מערכת המשלבת בלון טקטי ורחפן מיני ארבע-רוטורי המספקת פתרון זיהוי מקיף

צילום: איל בוגוסלבסקי

RT Aerostat Systems, מעצבת, מפתחת ויצרנית ישראלית של משפחת בלוני SkyStar™ לשימוש ביישומי מודיעין, מעקב, סיור ותקשורת, משיקה, יחד עם החברה הישראלית CopterPIX, את ה-Sky-High DI, מערכת המשלבת בלון טקטי ורחפן ארבע-רוטורי, בתערוכת Defea 2023 המתקיימת כעת באתונה.

לדברי 2 החברות, המערכת המספקת פתרון זיהוי מקיף, משלבת בתוכה את בלון ה- SkyStar™ 180/330 aerostat ואת הרחפן הארבע-רוטורי.ERE-95 mini  SkyStar הינה משפחת בלונים של מערכות קומפקטיות, ניידות ומוכחות-קרבית לצרכי מודיעין, מעקב וסיור (ISR) המבוססות על פלטפורמות קלות-משקל. הבלונים המיועדים למשימות מעקב וסיור מורחבות להגנה על כוחות ואיסוף מודיעין, פועלים יום ולילה, עם צוות מינימלי בגובה של עד 1,500 רגל, ונושאים מטענים בעלי ביצועים גבוהים.

רחפן ERE-95 mini, המיועד למשימות זיהוי ארוכות-טווח ובעל מצלמת יום/תרמית כפולה עם זמן טיסה של 80-100 דקות, מספק זמן שהיה אווירית ארוך יותר ב-30% לפחות מכל פלטפורמה מסחרית אחרת. רחפנים אלו מנצחים בעקביות בכל תחרות ובניסויים צבאיים ולא צבאיים, מבצעים משימות מורכבות בתנאים מבצעיים ומאתגרים ונמצאים בשימוש ברחבי העולם על ידי ארגוני ממשל, ביטחון ומסחר מובילים.

רמי שמואלי, מנכ"ל RT, אומר כי "המערכת המשולבת יכולה להגיב למגוון רחב של תרחישים. עד היום, המערכת שלנו אפשרה תצפית 24/7 ואיסוף מידע מודיעיני באמצעות מגוון רחב של מטענים שהמערכת יכולה לשאת. כעת, הודות לשילוב עם ה-ERE-95 Mini, מתאפשר גם מעקב אחר מטרות ומתן מענה אקטיבי לכל תרחיש".
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית