תערוכת Defea 2023: ליאור טקסטיל מציגה את מערכת DRONE WARRIOR

מערכת ה-DRONE WARRIOR הינה מערכת טקטית לנשיאה, פריסה ותפעול של רחפנים אישיים אשר עוצבה בשיתוף פעולה עם חברת רחפנים ישראלית
 

צילום: איל בוגוסלבסקי

ליאור תעשיות טקסטיל, מעצבת ישראלית של אפודי מגן בליסטיים לצה"ל, מציגה את ה-DRONE WARRIOR, מערכת טקטית לנשיאה, פריסה ותפעול של רחפנים אישיים, בתערוכת Defea 2023 המתקיימת בימים אלה באתונה.

טכנולוגיית הרחפנים השתפרה ללא הכר ומאפשרת לחיילים בודדים להפעיל רחפנים בשטח. עם זאת, החייל מתמודד עם שורה של אתגרים חדשים, כולל להביא את הרחפן לשטח המשימה ללא נזק, לאפשר לו מספיק מקום לציוד ולכלי הנשק האחרים שלו וכיצד להוציא את הרחפן במהירות ובשקט מתיק הנשיאה שלו ולהטיסו.

המנכ"ל והבעלים של ליאור, יצחק בוקריס, אומר כי "היום אנו גאים להכריז כי לאחר תקופה אינטנסיבית ומוצלחת של שיתוף פעולה עם אחת מהחברות המובילות בישראל בטכנולוגיית רחפנים, מערכת זו הפכה לחלק מארכיטקטורת הגוף המשולבת של החיילים הישראלים הנושאים רחפנים." 

תיק הרחפנים DRONE WARRIOR עשוי מחומרים קלים וחזקים במיוחד והפנים המרופד שלו מגן על הרחפן מפני פגיעות כדי להבטיח שהוא יגיע ליעדו במצב תקין ומוכן לשיגור.

לדברי חגי קרפ, המעצב הראשי של ליאור טקסטיל, "יצרנו מערכת המאפשרת את פריסת הרחפן מאחור אשר כמעט ומבטלת את הדרך המסורתית של הוצאת התרמיל כדי לגשת לרחפן, ובכך נחסך זמן קריטי, תנועה והסתבכויות פוטנציאליות. שנית, הפקנו נרתיק בקרה אוניברסלי המאפשר למפעיל להרים את המסך לקו ראייה ישיר תוך שחרור שתי ידיו".
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית