תערוכת Defea 2023: אומניסיס מציגה מערכת לאופטימיזציה של משאבי קרב

מערכות BRO המוכחות-לחימה, משמשות בתכנון משימות, ניהול ותחקיר. קהלי היעד של המערכת, על פי החברה, הם קציני תכנון מטה ורכש ומתכננים תפעוליים

צילום: איל בוגוסלבסקי

חברת אומניסיס (Omnisys) הישראלית, ספקית עולמית של פתרונות אופטימיזציה של משימות לביטחון והגנת המולדת, מציגה את מערכת BRO (אופטימיזציה של משאבי קרב) בתערוכת Defea 2023 המתקיימת בימים אלה באתונה.

מערכות BRO המוכחות-לחימה, משמשות בתכנון משימות, ניהול ותחקיר. מערכות Omnisys תומכות במגוון רחב של סוגי משימות - הגנה אווירית, מעקב אווירי, איסוף מודיעין, ניהול ספקטרום, אבטחת גבולות ולוחמה אלקטרונית.

לדברי אומניסיס, מערכת ה-BRO נועדה לענות על השאלות הבאות: כמה יחידות (מערכות ופלטפורמות) יש לפרוס/לפעול באזור נתון על מנת להשיג את ביצועי המשימה הנדרשים וכיצד יש לפרוס מחדש משאבים במהלך המשימה על מנת למקסם את ביצועי המערכות במקרה של שינויים?

קהלי היעד של המערכת, על פי Omnisys, הם קציני תכנון מטה ורכש ומתכננים תפעוליים והחברה מכוונת לשווקי אירופה, אסיה וגם לאזורים של הסכמי אברהם.  

פרדי צימט,  משנה למנכ"ל אומניסיס, אומר: "מערכות ה-BRO של אומניסיס  מספקות למקבלי ההחלטות המלצות פעולה נדרשות לביצועים מקסימליים לאורך כל מחזור חיי המשימה וכתוצאה מכך לעליונות המשימה. כיום מערכות אלו הינן מוכחות-לחימה ומהוות חלק בלתי נפרד מהגנת מדינת ישראל ומדינות אחרות. ”
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית