פיקוד מרכז של צבא ארה"ב שכר יועץ אזרחי חיצוני לנושאי בינה מלאכותית, רובוטיקה וענן 

היועץ יעסוק גם בתחומי השו"ב הכלליים של הפנטגון ובתחומים חדשים נוספים כמו לחימה דיגיטלית, אינטגרציה של מידע, היתוך מידע ואנליטיקה

Photo by Carlos Muza on Unsplash

פיקוד מרכז של צבא ארה"ב CENTCOM שכר לראשונה את שרותיו של יועץ מקצועי חיצוני בעל שם לנושאי בינה מלאכותית, רובוטיקה וענן מחשבים.

הפנטגון נוהג באחרונה להיעזר במומחים אזרחיים חיצוניים מהמגזר הפרטי כסיוע למפקדי צבא. היועץ של החדש של סנקום הוא אנדרו מור (MOORE) מייסד הסטארטאפ LOVELACE AI  ומי שהיה בעבר סגן נשיא חטיבת IA בגוגל CLOUD.

BREAKING DEFENSE מוסר שמור ייעץ לסנטקום בנושאים כמו איך לאמץ בינה מלאכותית בפיקוד הצבאי, איך לאסוף ולבנות מאגרי מידע, אלגוריתמים של מחשב ונושאים הקשורים לרשתות תקשורת. 

משימתו הראשונה של היועץ: להיכנס לזירת המזרח התיכון בחודשים הקרובים. הפיקוד מסביר כי אנדרו מור הוא מומחה בתחומים הרלוונטיים לעיסוקי הצבא בבינה מלאכותית ביישומיה הצבאיים, לימוד מכונה, רובוטיקה ויישומי ענן. 

הוא יעסוק גם בתחומי השו"ב הכלליים של הפנטגון ובתחומים חדשים נוספים כמו לחימה דיגיטלית, אינטגרציה של מידע, היתוך מידע ואנליטיקה.

לפני כשנה העיד מור בפני ועדת הכוחות המזויינים של הסנט בנושאי ביטחון סייבר, וקרא לתמיכה גדולה יותר של משרד ההגנה בתחום בינה מלאכותית "לפני שארה"ב תפגר אחרי יריביה בתחום הזה".  
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית