אסיו טכנולוגיות הדגימה את מערכת NavGuard בפני לקוחות אסטרטגיים בארה"ב

ההדגמות נערכו לבקשת לקוחות ביטחוניים ואזרחיים והן כללו רחפנים שהציגו פעילויות ניווט אוויריים וכן העברה אוטונומית מדלת-לדלת של מטענים מעל שטחים עירוניים וכפריים מבלי להסתמך על מערכת ניווט לוויינית גלובלית (GNSS)
 

תמונה: אסיו

אסיו טכנולוגיות ,(Asio Technologies) מפתחת ויצרנית ישראלית של מערכות מיקום גאו-מרחביות ופתרונות הגנה טקטיים, הודיעה השבוע (שלישי) על השלמה של מספר הדגמות של מערכת הניווט האופטית שלה NavGuars בפני לקוחות אסטרטגיים בארה"ב.

ההדגמות נערכו לבקשת לקוחות ביטחוניים ואזרחיים. הן כללו רחפנים שהציגו פעילויות ניווט אוויריים וכן העברה אוטונומית מדלת-לדלת של מטענים מעל שטחים עירוניים וכפריים מבלי להסתמך על מערכת ניווט לוויינית גלובלית .(GNSS) תוך שימוש במערכת NavGuard, הרחפן הצליח להשלים את משימותיו ללא כל הפרעה, אפילו באזורים וזמנים בהם מערכת הניווט הלוויינית הגלובלית לא הייתה זמינה או ששובשה.

לדברי חברת אסיו טכנולוגיות, ה- NavGuard היא מערכת ניווט אופטית בזמן-אמת המאפשרת ניווט עצמאי מדויק ללא שימוש במערכת ניווט לוויינית גלובלית (GNSS) עבור פלטפורמות כטב"מיות טקטיות מה שהופך אותה לפתרון אידיאלי למשימות רחפנים טקטיות שבהן קיבולת המטען וזמן הטיסה מוגבלים וחיוני להמשיך בפעולה רציפה בכל התנאים.

באמצעות טכנולוגיית ראיית מכונה מתקדמת, בינה מלאכותית והיתוך חיישנים, ה-NavGuard מבטיחה משימות רחפנים בטוחות וברות-קיימא 24/7 כאשר מערכת ה-GNSS מושבתת לחלוטין. זהו פתרון רב-תכליתי עבור יישומים שונים, כולל ביטחון, מסחר, ביטחון פנים ואבטחת תשתיות.

"אנו נרגשים להדגים בהצלחה את מערכת NavGuard המתקדמת שלנו בארה"ב", אמר דיוויד הראל, מנכ"ל אסיו טכנולוגיות. "ה-NavGuard היא מערכת המשנה את תנאי המשחק בתעשייה המאפשרת משימות רחפנים בטוחות ואמינות בסביבות שונות. פתרון זה אידיאלי למשימות אזרחיות וכן למשימות ביטחוניות, מבטיח בטיחות במשימה ותומך בצמיחת תעשיית הרחפנים.

״אנו מדגימים כעת את פתרון NavGuard ללקוחות רבים מתחומים שונים ובעלי צרכים מגוונים ונרגשים לראות את התגובה החיובית ואת העניין בטכנולוגיה פורצת-דרך זו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית