אלביט שדרגה את מערכת הסימולטור הווירטואלי עבור הצבא הבריטי

זוהי יכולת האימון המורכבת הראשונה של הצבא הבריטי המשולבת במלואה עם DVS2 המשתמשת בתוכנות VBS4 ,VBS Blue Image Generator ו-One World Terrain של חברת Bohemia Interactive Simulations

תמונה: אלביט 

אלביט מערכות בריטניה הודיעה כי שדרגה בהצלחה את מערכת הסימולטור הווירטואלי הניתן-לפריסה Interim Combined Arms Virtual Simulation שלה עם תוכנת הסימולציה המתקדמת Defense Virtual Simulation 2.

זוהי יכולת האימון המורכבת הראשונה של הצבא הבריטי המשולבת במלואה עם DVS2 המשתמשת בתוכנותVBS4 ,VBS Blue Image Generator ו-One World Terrain של חברת Bohemia Interactive Simulations.

הסימולטור הווירטואלי הניתן-לפריסה של אלביט מערכות בריטניה ICAVS, הגיע ליכולת תפעולית מלאה בספטמבר 2022, ועבר כעת בדיקות קבלה עם DVS2 הן על ידי מרכז לוחמת היבשה והן על ידי צוות תוכנית מערכות ההדרכה והסימולציה (TSSP) במנהל הרכש הצבאי של זרועות הצבא הבריטי.

על פי הודעת החברה, האינטגרציה המהירה של יכולות התוכנה הייתה ברת-השגה הודות למערכת הארכיטקטורה הפתוחה של אלביט, שהיא מאפיין מרכזי של פלטפורמת ICAVS. זה מתאפשרת גישה אגנוסטית מערכתית, התומכת בשדרוגים מתמשכים לאורך חיי המערכת ומבטיחה שהיכולות של הצבא הבריטי עומדות בקצב ההתפתחויות הטכנולוגיות העתידיות.

מרטין פאוסט, מנכ"ל אלביט מערכות בריטניה, אומר, "השילוב של סימולטור ICAVS עם התוכנה של חברת Bohemia Interactive Simulations מבטיח שהחיילים הבריטים יוכלו להתאמן באמצעות הטכנולוגיה העדכנית ביותר.״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית