טרליקס האמריקאית ממנה את יוסף (יוסי) טל לסגן נשיא עולמי ומנכ"ל החברה בישראל

״מאז שהחברה החדשה קמה, היא סיפקה מודיעין על איומים, חולשות חדשות ותובנות על מחקרים יוצאי דופן לקהילת אבטחת הסייבר העולמית״, אומר טל

צילום: סיון פרג'

חברת אבטחת הסייבר האמריקאית Trelix, העוסקת בתחומי מחקר האיומים, הגילוי והתגובה המורחבת, הודיעה היום על מינויו של יוסף (יוסי) טל לתפקיד סגן נשיא בכיר של מרכז המחקר המתקדם של טרליקס וכמנכ״ל טרליקס ישראל.  טרליקס, המונה בעולם כ-4000 עובדים, היא מיזוג של חטיבת האנטרפרייז של מקאפי  ו-Fireye.

לפני Trellix, טל הוביל את פעילות חדשנות של העולמית של סיטי בנק בתחום הסייבר סקיוריטי וניהל בסיטי  צוותים וחוקרים בסביבות סייבר בענן, הגנה על תשתיות, ניהול זהויות וגישה, הצפנה, ניטור DLT ורשתות קריפטו, אבטחת יישומים, אבטחת סלולר, מחקר מקורי ועוד.

בתפקיד האחרון, המשימה הייתה להבין את ההתקדמות הטכנולוגית בתעשייה והאקוסיסטם. להוביל מחקרים אקדמיים חדשים ולבנות פתרונות פורצי דרך על ידי זיהוי פרדיגמות חדשות, תוך מתן המלצות לבנק על השקעות במיזמים בולטים.

"התקפות שרשרת האספקה, תקיפות כופרה ואיומי סייבר בכלל, מקבלים תשומת לב מיוחדת בדיוני דירקטריון של חברות בכלל וחברות צבוריות בפרט. מאז השקת Trellix בשנה שעברה, מרכזי המחקר המתקדמים של החברה שמו לעצמם למטרה, להפוך להיות הארגון המוביל במחקר והגנה מפני איומים״, אומר טל. 

״מאז שהחברה החדשה קמה, היא סיפקה מודיעין על איומים, חולשות חדשות ותובנות על מחקרים יוצאי דופן לקהילת אבטחת הסייבר העולמית. אני נרגש להצטרף ולהוביל את צוותי החוקרים המנוסים של Trellix כדי להמשיך לייצר ערך רב עוד יותר ללקוחותינו".

טל יוביל צוות עולמי של מאות אנליסטים וחוקרי אבטחה מובחרים במחקרים מקוריים. חוקרים שיעסקו בהגנה, חוקרי מודיעין איומים, מפתחים ומהנדסי Data Science כדי לקדם את ההגנה על הלקוחות והתעשייה בכללותה. כמנכ"ל Trellix ישראל שבסיסה בתל אביב, טל יוביל הצוות המקומי מתוך סביבה עשירה של כישרונות אבטחת סייבר והזדמנויות אסטרטגיות.

מוקדם יותר בקריירה שלו, טל היה 13 שנים ב-IBM ואבטחת סייבר, שם הוביל את היצע מוצרי אבטחת תשתיות המידע ,X-Force Threat Intelligence ו-GDPR ברחבי העולם. הוא גם היה חלק מהמכון למחקרי ביטחון לאומי, ותוכנית הסייבר של אוניברסיטת תל אביב בתוכניות ללוחמה קיברנטית ואבטחת IT.

טל הוא בעל תואר ראשון ותואר שני מהמכללה למינהל והשתתף במספר תוכניות מנהלים באוניברסיטת בוסטון, אוניברסיטת קולומביה, הרווארד ו-וורטון.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית