חברת VMware משיקה POP בישראל 

השירות המקומי מציע ללקוחות VMware בישראל שיפורים שונים בביצועים כמו תעבורה מהירה יותר עם שיהוי נמוך יותר ואמינות גבוהה יותר

bigstock

חברת VMware העולמית הודיעה בכנס הלקוחות השנתי של VMware בישראל על השקת Point of Presence שיהווה נתיב מהיר ומאובטח של לקוחות לעננים ציבוריים- בגישה מקומית. נתיב זה יחבר ארגונים בישראל לרשת ה-SASE העולמית של החברה, הפרוסה במעל 150 מדינות ומתרחבת בקצב גדל.

מחקר של פורסטר קובע שרשת SASE מאפשרת לארגונים חסכון של מיליוני דולרים בשנה. על ידי השקת נתיב מקומי בישראל והרחבת הרשת, שואפת חברת VMware להעביר את היעילות והחסכון שברשת SASE לבסיס הלקוחות הישראלי.

השירות המקומי מציע ללקוחות VMware בישראל שיפורים שונים בביצועים כמו תעבורה מהירה יותר עם שיהוי נמוך יותר ואמינות גבוהה יותר– תוך ביטול הצורך של התעבורה לעבור דרך דטה סנטרים בארצות מרוחקות.

חברת VMware היא מחלוצות שוק ה-SASE העולמי (Secure Access Service Edge)- תשתית ענן פרטי המשלבת רשת ארגונית ומעטפת אבטחה המאפשרת הרצה מאובטחת של אפליקציות בצורה אמינה ובאופן זול יותר ממערכות תקשורת מסורתיות (MPLS). 
 
משה אסרף, מנהל מכירות אזורי אבטחה ורשתות בחברת VMware: "הנתיב המהיר לענן הציבורי המקומי הוא נקודת ציון נוספת בפעילותה של VMware בארץ שהובילה מאות ארגונים ישראלים לטרנספורמציה דיגיטלית ופתחה להם נתיבים נוחים ומהירים לעולם הענן. בימי מבחן אלה של הכלכלה המקומית והעולמית מתקן ה-PoP הישראלי יאפשר לארגונים מכל מגזרי המשק לשפר את חוויות הלקוח שמשתמש באפליקציות שלהם, לעבוד מרחוק בצורה יעילה יותר, לחסוך בעלויות ולשדרג את רמת האבטחה.״

חסכון של מיליוני דולרים
מחקר של חברת פורסטר (Forrester Research) שהוזמן על ידי VMware מציג את הכדאיות הכלכלית של רשת ה-SASE של VMware בשימוש של חברה היפותטית (בעלת מחזור של 3 מיליארד דולר, מעסיקה 4,200 עובדים, מפעילה 2 דאטה סנטרים ו-200 משרדים ומוסיפה 3 משרדים מידי שנה).

על פי המחקר, תשתית ה-SASE הניבה חסכון נטו של 3.41 מיליון דולר תוך 3 שנים והחזר השקעה של 218% תוך 6 חודשים בלבד. בין התועלות הנוספות שנרשמו: חסכון של עמלות בסכום 17,300 דולר לכל אתר (קווי תקשורת, חומרת רשת ו-VPN) חסכון של 85,000 דולר לכל מושב חדש, מניעת 32 שעות השבתה בשנה וחסכון של 50% בזמן המושקע בניהול הרשת תוך הגברת הנראות ועוד. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית