אירוע סייבר: בית חולים בצפון פלורידה עבר לעבוד עם עט ונייר

בפוסט חדשותי באתר האינטרנט שלו, בית החולים אומר שהוא מתקדם בניהול אירוע האבטחה תוך שהוא ממשיך לפעול תחת פרוטוקולי השבתה של מערכת ה-IT, הכוללים שימוש בעט ובנייר

לפי דיווחים בארה״ב, Tallahassee Memorial Healthcare, בית חולים מרכזי בצפון פלורידה, חווה "בעיית אבטחת IT" מאז יום חמישי בערב, שהשפיעה על חלק ממערכות ה-IT. כאשר נודע ל-TMH על הנושא, הורידו את כל מערכות ה-IT למצב לא מקוון כאמצעי זהירות ויצרו קשר עם רשויות אכיפת החוק. ה-FBI מעורב בחקירת האירוע. 

בפוסט חדשותי באתר האינטרנט שלו, בית החולים אומר שהוא מתקדם בניהול אירוע האבטחה תוך שהוא ממשיך לפעול תחת פרוטוקולי השבתה של מערכת ה-IT, הכוללים שימוש בעט ובנייר. 

בחשבון הטוויטר הרשמי של Tallahassee Memorial נכתב בהצהרה ביום שישי: "אנחנו בוחנים כעת כל אחת ממערכות ה-IT שלנו, נותנים להן עדיפות ומחזירים אותן לרשת אחת אחת. אין לנו כרגע לוח זמנים לכמה זמן זה ייקח מכיוון שמדובר במצב מתגלגל".

בעוד TMH טרם חשפה פרטים על הנושא, כלי חדשות מרכזיים החלו לשער כי היא עלולה להיפגע ממתקפת כופר. לפי מקור ששוחח עם CNN, מנכ"ל Tallahassee Memorial, מארק אובריאנט, אמר לצוות ביום שישי שהמערכת סבלה מ"מתקפת סייבר". 



 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית