רבעון שני 2022: גילת רשתות לוויין מציגה רווח תפעולי   

עדי צפדיה, מנכ"ל גילת: "הרבעון הנוכחי היה יוצא דופן מבחינת הזמנות משמעותיות במיליוני דולרים עבור פלטפורמת הדור הבא של גילת, ה-SkyEdge IV״

עדי צפדיה | תמונה: גילת

גילת רשתות לוויין העוסקת בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2022 אשר הסתיים ב-30 ביוני 2022. 

הכנסות החברה לרבעון הסתכמו בסך של 55.5 מיליון דולר, צמיחה של 1.2% בהשוואה לרבעון השני של השנה שעברה. רווח תפעולי על בסיס GAAP של 1.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 0.4 מיליון דולר ברבעון השני של השנה שעברה. 

רווח נקי על בסיס GAAP של 0.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 0.2 מיליון דולר ברבעון השני של השנה שעברה. EBITDA מתואם של 5.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-EBITDA מתואם של 2.4 מיליון דולר ברבעון השני של השנה שעברה. 

עדי צפדיה, מנכ"ל גילת: "הרבעון הנוכחי היה יוצא דופן מבחינת הזמנות משמעותיות במיליוני דולרים עבור פלטפורמת הדור הבא של גילת, ה-SkyEdge IV. הרחבנו את הקשרים האסטרטגיים הגלובליים עם השותפים שלנו, מפעילי הלוויין, SES ו-Intelsat, ואנו ממשיכים להתחרות על הזדמנויות חשובות מול מפעילי לוויינים גדולים נוספים בתחום הלוויינים במסלול GEO בתפוקה גבוהה מאוד (VHTS). 

״יתרה מזאת, עסקי מגברי המצב המוצק (SSPA) שלנו לשווקים חדשים וצומחים אלו מתקדמים כמתוכנן, ואנו מאמינים שאנו ממוצבים היטב לניצול הזדמנויות משמעותיות לפתרונות הדור הבא בתקשורת לוויינית, בשוק שנאמד במיליארדי דולרים.

״ברבעון זה קיבלנו הזמנות בסך למעלה מ-10 מיליון דולר בפלטפורמות לתמסורת סלולרית מעל לווין ואנו ממשיכים להתרחב ולהיות מובילים עולמיים בתחום. אנו מרוצים מההתקדמות של גילת בשווקי היעד שלה, ובהם: קישוריות בטיסה וקישוריות ימית, כמו גם מהצמיחה בשווקים לחברות וארגונים ביטחוניים ואנו צופים בנוסף הזדמנויות צמיחה נוספות."


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית