ניר-אור חושפת תצוגת מסך רחבת-שטח לתאי טייס מזכוכית

ה-LAD הוא תצוגת טיסה ראשית עם מסכים כפולים-יתירים מלאים השולטים הן בפאנל האוויוניקה והן בתכונות מבצעיות אחרות לטיסה או למשימה
 

תמונה: ניר אור

ניר-אור, חברת-בת של תעשיות אימקו בע"מ, מעצבת, מפתחת, יצרנית ואינטגרטורית ישראלית של מערכות ומוצרים אלקטרוניים חדשניים למגוון רחב של יישומי הגנה ביבשה, אווירית וחיל הים, תציג את הדור-הבא מתוצרתה של תצוגת מסך רחבת-שטח (LAD)   20" x 8" עבור תא טייס מזכוכית בשבוע הבא בתערוכת האוויר הבינלאומית של פארנבורו, אנגליה.

ה-Lad (Large Display Area) הינה תצוגת טיסה ראשית עם מסכים כפולים-יתירים מלאים השולטים הן בפאנל האוויוניקה והן בתכונות תפעוליות אחרות לטיסה או למשימה. ה-LAD שתוכנן במיוחד עבור יישומים מוטסים, מספק טווח ראייה דינמי, מקריאת אור שמש מלא ועד הפעלה בלילה עם תאימות NVG.

המסך הכולל מקלדת מסגרת מוארת עם פונקציונליות של מסך רב-מגע אופטי ומציגה הן מערכת סמלים גרפית והן מאפיינים תפעוליים ספציפיים לטיסה, תומך במספר כניסות וידאו כדי לענות על צורכי המשימה.

לצד תצוגת מסך LAD, ניר-אור תדגים בתערוכה גם תצוגות ופתרונות נוספים, ביניהם תצוגת מסך רחבת-שטח למסוקי בלאק הוק, תוכנית תא טייס מזכוכית למסוקי ALH ותצוגת מסך ירי למסוק AH–64 Apache  ששודרגה במיוחד עבור חיל האוויר הישראלי.

מנכ"ל ניר-אור, תא"ל (דימ.) רועי ריפטין, אומר: "כאינטגרטורית ראשית של מערכות, ניר-אור מציעה תצוגות מסך חדישות למטוסים ומסוקים, כולל החדשים והמתקדמים שבהם. תצוגת ה-LAD של ניר-אור לתא טייס מזכוכית כוללת פונקציונליות של מסך רב-מגע אופטי ותכונות מפתח נוספות המשפרות את המודעות המצבית ויכולות הפיקוד והשליטה של ​​הטייס".
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית