מתל אביב לפורטוגל: CloudZone הישראלית מקימה סניף אירופי

הסניף יעסיק עובדים מהארץ ומפורטוגל בתפקידי מכירות, פיתוח עסקי ועוד. הוא ינוהל בידי נונו טבארס ששימש מנכ״ל FlipKick

עדי הייניש, מנכ"ל קלאודזון. צילום: סם יעקובסון

קלאודזון (CloudZone), חברת הענן של מטריקס, משיקה סניף חדש בפורטוגל. הסניף יהווה את השלוחה האירופית הראשונה של קלאודזון במסגרת העמקת פעילות החברה בארץ ובחו״ל. בדומה למרכז החברה בתל אביב, הסניף יעסוק באספקה של מעטפת תמיכה טכנולוגית ללקוחות בשוק האיברי, ספרד ופורטוגל. בהמשך, מתכננת קלאודזון להקים סניף גם בצרפת. קלאודזון תגייס מגוון עובדים למרכז החדש, בהם אנשי מכירות ותמיכה עסקית, תמיכה טכנית ויועצים ישראלים ומקומיים. השקת הסניף האיברי של קלאודזון נעשתה החודש במדריד, במסגרת כנס של AWS, שותפה מרכזית של קלאודזון.

בראשות המרכז יעמוד נונו טבארס (Nuno Tavares), שיתמקד בהזנקת הפעילות העסקית של קלאודזון בשוק האיברי וניהול כולל של פעילות המרכז בפורטו בפרט ובאירופה כולה, בדגש על תמיכה טכנולוגית מלאה בסטארטאפים ובלקוחות אנטרפרייז העוברים לספקיות שירותי הענן הגדולות - אמזון, גוגל ומיקרוסופט. לטבארס 5 שנות ניסיון בתחום הייעוץ הטכנולוגי בענן ציבורי ובתפקידו האחרון שימש כמנכ״ל חברת FlipKick, שותפה עסקית של אמזון.

עדי הייניש, מנכ"ל קלאודזון, מסר: "אנו נמצאים בקשר עם השוק האיברי מזה זמן ורואים בו פוטנציאל עסקי וטכנולוגי. לכן הרחבת הפעילות שלנו לפורטוגל וספרד היא טבעית ומתבקשת, כאשר הממשלה המקומית מעודדת מעבר של ארגונים לענן דרך הטבות מס ורגולציה. באמצעות הסניף החדש נסייע לחברות טכנולוגיות ולארגונים גדולים להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולהוות עבורם קרש קפיצה".

על פי גרטנר, שוק הענן העולמי הגיע לסך של 408 מיליארד דולר ב-2021 וב-2022 צפוי לגדול ל-474 מיליארד דולר. הצפי הוא שיותר מ-85% מהארגונים בעולם יאמצו את עקרון ה-Cloud-First עד 2025, ולא יוכלו להוציא לפועל אסטרטגיה דיגיטלית ללא שימוש בכלים וטכנולוגיות Cloud-Native.

CloudZone, חברת הענן של מטריקס, מלווה את קהל לקוחותיה במסע אל הענן הציבורי. החברה מספקת ללקוחותיה שירותי ייעוץ, תכנון וביצוע מעבר לענן הציבורי, שירותי DevOps, Data, ייעוץ כלכלת ענן ו-FinOps, ניהול סביבות בענן הציבורי, ותמיכה שותפת בסביבות אלו.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית