Cybersixgill השלימה גיוס של 35 מיליון דולר בסבב B

הסבב בהובלת מור קרנות גמל ופנסיה; ו -REV Venture Partners לצד המשקיעים הקיימים: CrowdStrike Falcon Fund, OurCrowd , Elron Ventures, ו- SonaeIM

שרון וגנר- מנכ"ל Cybersixgill. צילום באדיבות Cybersixgill

חברת Cybersixgill, הספקית המובילה של מודיעין סייבר בזמן אמת, הודיעה על גיוס של 35 מיליון דולר בסבב B. את הסבב הובילו מור קרנות גמל ופנסיה; ו- REV Venture Partners והשתתפו בו הקרנות המלוות מהסבבים הקודמים, ובהן משקיעת הסיד הראשונה- Elron Ventures לצד CrowdStrike Falcon Fund SonaeIM ו-OurCrowd. 

הגיוס הנוכחי מביא את סך ההשקעה בחברה ל 56 מיליון דולר. הכספים ישמשו להרחבה משמעותית של בסיס הלקוחות, המשך השקעה בפיתוח החדשנות ליצירת פתרונות מודיעין האיומים של Cybersixgill, הרחבת אבטחת טביעת הרגל הדיגיטלית והגדלת המכירות והשיווק.

"אנחנו שמחים לעבוד עם משקיעים בעלי שם עולמי בתחום אבטחת המידע - משקיעים המחויבים ל'תדלוק' החדשנות וליצירת הפתרונות הטובים ביותר בשוק", אומר שרון וגנר, מנכ"ל Cybersixgill. "במציאות שבה הפשיעה בסייבר צומחת בקצב מהיר מאי פעם ומהירות תקיפות הכופר רק עולה, הצורך במודיעין מדויק ומהיר הוא חיוני כפי שלא היה מעולם.

״בעזרת אוטומציה וMachine learning-, בנינו את בסיס הנתונים הגדול והעדכני ביותר לאיומי סייבר. אנו מספקים ללקוחותינו את ההתרעות המוקדמות והמדויקות ביותר, כך שיוכלו לעצור מתקפות ולדאוג לאבטח את כלל טביעת הרגל הדיגיטלית".     

Cybersixgill חווה צמיחה מואצת: בשלוש השנים האחרונות גדלו הכנסותיה פי ארבעה, והנוכחות הגלובלית שלה פי שניים. הפתרונות של Cybersixgill רותמים את היכולת לאסוף ולהפיק מודיעין באופן אוטומטי מתוך רשתות חברתיות, תוכנות מסרים מיידיים והרשת הגלויה, העמוקה והאפלה, על מנת לייצר בסיס נתונים איתן ביחס לאיומים ולסיכונים. זאת במטרה לספק ללקוחות את ההקשר המדויק, אשר יאפשר להם להגיב מוקדם ככל שניתן כדי לעצור פריצות בסייבר.

יכולות איסוף המודיעין האוטומטי של החברה משולבות עם אלגוריתמים ייחודיים של Machine learning לצורך מעקב אחר שחקני איום, שליפה מהירה של מידע רלוונטי מתוך בסיס הנתונים, דירוג האיומים על סמך הסבירות שינוצלו ויצירת פרופילים ודפוסי התנהגות של עברייני סייבר. סבב ההשקעות האחרון יאפשר ל-Cybersixgill להוסיף ולהתמקד בחדשנות בפתרונות שהיא מספקת, עם מגוון עשיר של כלים וניתוחים מבוססי בינה מלאכותית.

"אנחנו שמחים מאוד להשקיע בצוות הנפלא של Cybersixgill. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה לחזק עוד את ההובלה בפתרונות מודיעין האיומים בסייבר ולהרחיב באופן ניכר את בסיס הלקוחות", אומר קווין בראון, מייסד שותף ב-REV. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית