Astrix Security מגייסת לטובת הגנה על תשתיות הארגון מפני אפליקציות צד ג׳

הפלטפורמה מזהה אוטומטית שינויים וחריגות בתהליכי חיבור של אפליקציות צד שלישי 

קרדיט צילום: Astrix

חברת הסטארטאפ Astrix Security, המפתחת פתרון לשליטה בממשקי אפליקציות צד שלישי למערכות קריטיות בארגונים, נחשפת עם השלמת סבב גיוס סיד של 15 מיליון דולר. החברה מפתחת מענה לאיומים מצד שירותים שונים המחוברים בצורה רציפה למערכות קריטיות בארגון. 

בשנים האחרונות, ארגונים הגדילו בצורה משמעותית את השימוש באפליקציות המפותחות מחוץ לארגון. תופעה אשר התרחבה אף יותר עקב העלייה בעבודה מרחוק הדוחפת לעליה בשימוש בשירותי ענן לצד התפתחות יכולות אוטומציה בתשתיות low-code/no-code.

אפליקציות אלו מתחברות לשירותים הקריטיים ביותר בארגון ומיצרות רשת סבוכה של חיבורים, חלקם אינם מוכרים לארגון. תופעה זו חושפת את הארגון לתקיפות מצד שרשרת האספקה האפליקטיבית, דליפות מידע והפרת תקנים רגולטורים של פרטיות ואבטחת מידע.

תקיפות מסוג זה הפכו שכיחות בשנים האחרונות ויצרו נזק חסר תקדים, כדוגמת תקיפות כנגד החברות  SolarWinds, Codecov, Waydev, והאחרונה שפורסמה כנגד מערכות של הצלב האדום.

אסטריקס מספקת לאנשי האבטחה בארגון מפה לאבטחת כלל חיבורי אפליקציות צד שלישי לפלטפורמות ארגוניות, ניתוח ייחודי של מידת החשיפה הארגונית, והדרכים האפשריות להפחתה מיידית של הסיכון.

הפלטפורמה מזהה אוטומטית שינויים וחריגות בתהליכי חיבור של אפליקציות צד שלישי ותהליכי עבודה אוטומטיים שפותחו באמצעות מערכות low code/no code, מתקנת בזמן אמת, ומסייעת לצוותי האבטחה לנהל בקלות את החיבורים, תוך שמירה על המדיניות הארגונית. 

החברה הוקמה על ידי אלון ג'קסון (CEO) ועידן גור (CTO) לפני כחצי שנה. שניהם חברים ותיקים, בוגרי תכנית המצוינות של אמ"ן - חבצלות. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית