Windward משיקה פתרון למעקב אחרי מכולות

חברת  Windward משיקה פתרון מבוסס בינה מלאכותית ״ Ocean Freight Visibility״ על מנת לפתור בעיות בשילוח הימי 

עמי דניאל | Windward

Windward המתמחה בניטור סיכונים ימיים על סמך בינה מלאכותית (Maritime AI) השיקה היום (ג') פתרון חכם המאפשר שקיפות ונראות לכלל המכולות הימיות.

הפתרון החדש מעניק למשלחים ימיים את היכולת לשפר את יעילותם ואת השירות אותו הם מציעים ללקוחותיהם באמצעות איסוף וניתוח נתונים חכם ואוטומטי וקבלת תחזיות מיקום מדויק בזמן אמת, תחזיות לשיבושים וסיבוכים, סיבות לעיכוב ותובנות מבוססות מיקום עבור המכולות של כלל לקוחותיהם. הפיתרון החדש נמצא כבר בשימוש על ידי חברות שילוח גלובליות ומקומיות כגון:  DSV, Metro Shipping,  ועוד.

נראות משופרת של שרשרת האספקה תוך שילוב מסדי נתונים גדולים ותובנות חיזוי, תצייד את חברות השילוח במידע הדרוש כדי להגיב ביעילות לתנאים המשתנים ללא הרף, בין אם מדובר במזג אוויר משתנה, מחסור בכח העבודה הרצוי או עומס ביציאות וכניסות לנמלים.

"שרשרת האספקה כיום מתמודדת עם אתגרים רבים: עליית הביקוש הצרכני, תשתיות מיושנות, מחסור בעובדים ובהתפרצות מתמדת של שיבושים מקומיים. ששמים את כל האתגרים יחד נוצר כאוס מוחלט", אומר עמי דניאל, מייסד שותף ומנכ"ל Windward. "אנחנו לא יודעים מתי יסתיים משבר שרשרת האספקה, לכן יצירת פתרונות שיעזרו לנהל את הסיכון בשרשרת האספקה הינו קריטי".

הפתרון החדש מאפשר למשתמשים להזין את המכולות שלהם לפלטפורמה החכמה ולפעול בצורה פרואקטיבית ויעילה לצמצום סיכונים על ידי ניטור שיבושים קריטיים במשלוח, המשפיעים על זמן ההגעה המשוער (ETAs) והמיקום של המכולות.

המערכת מתריעה בזמן אמת למשתמשים על כל עיכוב שנוצר, מה שמאפשר להם לנקוט פעולה מול הלקוחות שלהם. הפתרון כולל התראות יומיות ותובנות באמצעות דוא"ל וזמין בחיבור ישיר לפלטרפומה האינטרנטית או  דרך ממשק תכנות יישומים (API) ישירות למערכות הניהול הקיימות כבר בארגון.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית