RT סיפקה מערכות SkyStar 180 למדינה באסיה

מערכות בלוני האוויר ישמשו למשימות מודיעין ואיסוף מידע

RT, מעצבת, מפתחת ויצרנית ישראלית של מערכות בלוני אוויר (Aerostat) מתקדמות, הודיעה השבוע (שלישי) על אספקת מערכות ה-SkyStar 180 מתוצרתה למדינה באסיה. המערכות ישמשו למשימות מודיעין ואיסוף מידע.

ה-SkyStar 180 היא מערכת בלון אוויר טקטית המאפשרת פעילות רציפה ביום ובלילה, בכל מזג אוויר בגובה 1,000 רגל למשך 72 שעות ברוחות של עד 40 קשר, כאשר נדרשות רק 20 דקות למילוי הליום בבלון.

באמצעות ניווט GPS/INS ומטענים מיוצבי ג'ירו במשקל של עד 18 ק"ג, המערכת מספקת כיסוי של °360, איסוף מידע באיכות גבוהה והקצאת יעדים מדויקת  ומשדרת סרטוני מעקב ונתונים לתחנת בקרה על הקרקע.

לדברי החברה, בהתבסס על קרונות נגררים, המערכת הניידת נפרסת במהירות ונדרשים רק 20 דקות כדי להשיג כיסוי מבצעי מלא. מערכת ה- SkyStar 180 המשלבת מערכות C4I ומספקת הקלטות דיגיטליות מלאות של וידאו ונתוני משימות, אידיאלית עבור פעולות צבאיות, אבטחת המולדת ואכיפת החוק.

מנכ"ל החברה, רמי שמואלי, אומר כי "מערכת בלון האוויר SkyStar 180 שלנו נמצאת בשימוש על ידי יחידות אבטחת המולדת, רשויות אכיפת החוק וכוחות צבא ברחבי העולם.

״אנו גאים בהצבעת האמון שקיבלנו מהלקוח החדש שלנו, הנוספתלאמון שהביעו לקוחות אחרים באזור, המאפשרת לנו להרחיב את פעילותנו ביבשת אסיה. אנו שמחים לסייע ללקוחותינו במשימות מידע ואיסוף מודיעין לשמירה על נכסיהם הקריטיים".
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית