חברת ההזנק Deci משיקה ספריית קוד פתוח חינמית לאימון של מודלים של ראייה ממוחשבת

על ידי שימוש ב SuperGradients, מפתחי AI כבר לא נדרשים להשקיע זמן בחיפוש אחר מאגרים שונים על מנת למצוא את הארכיטקטורה המתאימה ביותר

מייסדי Deci פרופ׳ רן אל-יניב (מימין), ד"ר יונתן גייפמן ויונתן אליעל | קרדיט: Deci

חברת הסטארטאפ Deci המפתחת פלטפורמה המאפשרת בנייה, שיפור ביצועים ופריסה של מודלי למידה עמוקה על גבי חומרה, מודיעה על השקת SuperGradients, ספריית קוד פתוח (Open-Source) חינמית לאימון של מודלים של ראייה ממוחשבת.

SuperGradients מהווה פתרון "All in One" משום שתומכת בכל המשימות הנפוצות ביותר כגון סיווג תמונה, זיהוי אובייקטים ופילוח סמנטי באמצעות קוד אחד.

בנוסף, הספרייה הינה חינמית ומאפשרת גישה קלה למגוון רחב מאוד של מודלים מאומנים המשלבים שיטות ייחודיות והיפר-פרמטרים המאפשרים להשיג תוצאות דיוק גבוהות במיוחד. בין המודלים הנתמכים ניתן למצוא את YOLOv5 ,DDRNet, EfficientNet, RegNet, STDC, ResNet, MobilleNet. 

כיום, תהליך הפיתוח והאימון של מודלים מציב אתגר גדול עבור מפתחי AI שנאלצים להשקיע זמן ומאמצים רבים על מנת למצוא את הארכיטקטורה והפרמטרים המיטביים עבור המוצר אותו הם מפתחים. בנוסף, המאמץ לשחזור תוצאות אימון של מודלי קוד פתוח גוזל זמן רב ומביא לתסכול בקרב מתחילים ומומחים כאחד. 

על מנת לענות על אתגרים אלו, המומחים של Deci פיתחו את SuperGradients, והחליטו להשיק את הפתרון כספריית קוד פתוח לטובת קהילת ה AI. "ככל שהלמידה העמוקה מבשילה והופכת לפופולרית יותר, כך יש צורך גדול יותר לפשט את תהליכי הפיתוח והאימון של מודלים.

על מנת לממש את הפוטנציאל האדיר הטמון במודלים של למידה עמוקה, צוותים צריכים כלים שיכולים להקל על שלב בחירת הארכיטקטורה, כמו גם לאפשר להם להגיע לתוצאות אימון טובות יותר מהר יותר", אמר יונתן גייפמן, מייסד שותף ומנכ"ל Deci.

"זאת הסיבה שבגינה החלטנו לשחרר את SuperGradients כפתרון קוד פתוח לשימוש קהילת הבינה המלאכותית ברחבי העולם. על ידי מתן כלים טובים יותר למפתחים לבנייה, אופטימיזציה ופריסה של מודלים, אנו עוזרים לפשט את כל תהליך הפיתוח של פתרונות המבוססים בינה מלאכותית ומאפשרים למפתחים להתמקד במה שהם עושים הכי טוב - יצירת פתרונות AI חדשניים לפתרון הבעיות המורכבות ביותר בעולם".

על ידי שימוש ב SuperGradients, מפתחי AI כבר לא נדרשים להשקיע זמן בחיפוש אחר מאגרים שונים על מנת למצוא את הארכיטקטורה המתאימה ביותר. ספריית SuperGradients תומכת בכל המודלים הנפוצים במקום אחד. בנוסף, הספרייה כוללת גישה למודלים אשר אומנו ונבדקו מראש,  דבר שמקטין את חוסר הוודאות ומקצר את תהליך הפיתוח והאימון. האינטגרציה בין המודלים לקוד של המוצר היא קלה ביותר.

SuperGradients תומכת גם ב-DeciNets, משפחה של מודלי למידה עמוקה בעלי רמת דיוק ויעילות גבוהות במיוחד שנוצרו באמצעות הטכנולוגיה הקניינית של AutoNAC) Deci), ונמצאים כיום בשימוש על ידי צוותי AI מובילים ברחבי העולם.

הסטארטאפ הישראלי Deci פיתח פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית (AI) המאפשרת למפתחים לבנות, לשפר ולפרוס מודלים של למידה עמוקה. החברה הוקמה על ידי ד״ר יונתן גייפמן, פרופ׳ רן אל-יניב מומחה לבינה מלאכותית מהטכניון, ויונתן אליעל. Deci הוקמה בסוף 2019 ומונה מעל ל-45 עובדים, רובם חוקרים ומהנדסי למידה עמוקה.

 Deci הוכרה על ידי גרטנר כחדשנית טכנולוגית, נכללה ברשימת ה AI 100 של CB Insights ורשימת 100 הסטארט אפים החמים באירופה על ידי מגזין WIRED. ביצועי הטכנולוגיה הייחודית שלה קבעו שיאים חדשים ב- MLPerf יחד עם אינטל החברות המובילות בעולם משתמשות בפלטפורמה של Deci על מנת לבנות מודלים ולייעל ביצועים של מודלים קיימים ובכך לאפשר יישומים חדשים, לקצר משמעותית זמני פיתוח ולחסוך בעלויות ענן.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית