Amplication מסמנת: העתיד טמון באוטומציה של קוד ב-Backend

הפלטפורמה מייצרת אוטומטית אפליקציות פונקציונליות מלאות, הניתנות לקריאה ועריכה על בסיס TypeScript ו-Node.js

קרדיט: Amplication

הסטארטאפ Amplication שפיתח פלטפורמה המיועדת למפתחי בקאנד בארגונים ומקצר את תהליכי הפיתוח באופן משמעותי השלים סבב גיוס של 6.6 מיליון דולר בהובלה של ינאי אורון, שותף מנהל בקרן ורטקס ודרור נחומי, שותף ב- Norwest Venture Partners, מהמשקיעים הראשונים בגונג. 

Amplication, שהוקמה בשנה שעברה, מפתחת פלטפורמה המיועדת למפתחי בקאנד בארגונים ומקצרת את תהליכי הפיתוח באופן משמעותי על ידי מתן אפשרות למתכנתים לייצר בצורה אוטומטית את כל הקוד לתשתיות המוצר, מ-API, הזדהות, ניהול הרשאות, לוגינג, מוניטוריג, סקיילינג ודיפלויימנט.

Amplication מורידה את החסמים המונעים ממתכנתים מקצועיים ליהנות מעולמות ה low code על ידי מתן שליטה ובעלות מלאה על הקוד שנוצר ואפשרות להשתמש בכח שיש למתכנתים להמשיך לייצר ערך לחברה מבלי לבזבז זמן על מטלות חוזרות המשותפות כמעט לכל פרויקט פיתוח. 

Amplication חוסכת זמן על ידי הקלה על עיכובים בתהליך הפיתוח הנגרמים ממשימות קידוד חוזרות ונשנות, שיפור הפרודוקטיביות והיעילות הכוללת של התהליך. היא  עושה זאת מבלי להתפשר על שליטה מלאה על גמישות, התאמה אישית והרחבה.

הפלטפורמה מייצרת אוטומטית אפליקציות פונקציונליות מלאות, הניתנות לקריאה ועריכה על בסיס TypeScript ו-Node.js. זה כולל NestJS, Prisma, REST API, GraphQL API, ממשק משתמש לניהול של React, אימות, הרשאה ובדיקה.

"בניתי את Amplication כפרויקט קוד פתוח כדי להפוך את תהליך הפיתוח ליעיל יותר על ידי ביטול משימות פיתוח שחוזרות על עצמן - בעיה רווחת שמטרידה מפתחים ושנתקלתי בה באופן אישי כמנהל טכנולוגי״, מסביר יובל חזז, מנכ״ל ומייסד החברה ולשעבר מנהל טכנולוגי ראשי של Q-nomy.

״המימון יאפשר לנו להרחיב את השימוש בפלטפורמה, שכבר נתמכת ע"י קהילת מתכנתים ב-160 מדינות ולהחדיר לשוק גרסה ארגונית של הפלטפורמה.

בסבב הגיוס השתתפו עדי גוזז, שותפה ב- Entree Capital, אבישג בוחבוט, מייסדת Velocity Ventrues, מהמשקיעות הראשונות ב-Deci, רן שריג ואפי כהן מייסדי דאטורמה, ניצן שפירא ורן רבנזפט, מייסדי Epsagon שנמכרה לסיסקו, ברק שוסטר ועידן טנדלר מייסדי Bridgecrew שנמכרה לפאלו אלטו, אלון גירמונסקי מייסד UP9, וגיא פיגל מייסד SignifAI שנרכשה על ידי New Relic.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית