מפרטנר לסייבר איסופי: איציק בנבנישתי ימונה למנכ״ל NSO

שלו חוליו, מייסד ומנכ"ל חברת NSO יקודם לתפקיד חדש כסגן יו״ר הדירקטוריון וכנשיא גלובלי
 

קרדיט צילום : ישראל שם טוב

בהמשך להודעתו של שלו חוליו, מייסד ומנכ"ל חברת NSO מתחילת השנה, לפיה יפנה את תפקיד המנכ"ל לקראת מהלכים פיננסיים אסטרטגיים, הודיע חוליו הבוקר על החלטתו להמשיך ולהיות חלק בהובלת החברה בתפקיד חדש כסגן יו"ר הדירקטוריון וכנשיא גלובלי.

כך להתמקד בקידום המהלכים האסטרטגיים המשמעותיים שעומדים בפני החברה, הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה העסקית. דירקטוריון החברה הודיע כי ימנה לתפקיד המנכ"ל את איציק בנבנישתי שהצטרף להנהלת החברה לפני מספר חודשים. 

שלו חוליו: "אני שמח ונרגש לקראת התפקיד היזמי החדש, שיאפשר לי להמשיך ולקחת חלק בהנהגת החברה ולהוביל יחד עם איציק את החברה לכיוונים נוספים וחדשים כדוגמת אנליטיקה וסייבר הגנתי.

״אני שמח מאוד שאיציק החליט להיעתר לבקשתי, והצטרף לאחרונה להנהלת החברה. מינויו בעת הנוכחית לתפקיד המנכ"ל הוא בהחלט המינוי הנכון, בזמן הנכון. אני משוכנע שניסיונו הרב של איציק בניהול חברות בסביבה משתנה, מתפתחת ומאתגרת והחיבור ביננו יהווה מכפיל כח משמעותי ביותר להמשך קידום החברה".

איציק בנבנישתי: "אני נרגש מאוד לקראת כניסתי לתפקיד המנכ"ל ומבקש להודות לשלו, לאשר לוי, יו"ר הדירקטוריון, וליתר חברי הדירקטוריון על האמון שהם נותנים בי. בחודשים האחרונים זכיתי להכיר חברה ייחודית ומיוחדת מעין כמוה, עם מיטב העובדים והעובדות, טכנולוגיה מתקדמת שאין לה אח ורע בעולם, ורוח ותרבות של עשיה והנאה, מתוך תחושת שליחות אמיתית.

״זכיתי לפגוש לקוחות, ולהתפעל מרמת האמון שהם נותנים בעובדי ובעובדות החברה ובטכנולוגיה שאנו מפתחים, והתרגשתי להבין עד כמה הטכנולוגיה שלנו מסייעת למדינות העולם להילחם בטרור ובפשיעה ולהציל חיים מידי יום ביומו".

אשר לוי, יו"ר הדירקטוריון: "למן יסוד החברה, שלו היה הכח המניע המשמעותי בהצלחתה ובהתפתחותה של NSO, הן כאחד ממייסדי החברה והן כמנכ"ל בשלוש השנים האחרונות. בשמי ובשם הדירקטוריון, אני מבקש להודות לו על תרומתו המכרעת להישגיה של החברה ולהובלתה לחברה גלובלית מובילה בתחומה בעולם.

״אני משוכנע, כי ניסיונו הניהולי העשיר של איציק לצד כישוריו האישיים, יובילו את החברה לשיאים חדשים, ואני בטוח, כי השילוב בין איציק, כמנכ"ל, לשלו, כסגן פעיל של היו"ר וכנשיא גלובלי, יהווה מכפיל כח משמעותי לחברה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית