תושב ירושלים ניצל מינית וכספית נשים חד הוריות ברשת

במהלך השנים 2013 -2017 הנאשם יצר קשר עם עשרות מתלוננות, באמצעות זהויות בדויות של נשים אשר יצר לעצמו ותחת חשבונות פיקטיביים, התכתב איתן התכתבויות בעלות אופי מיני וביקש מהן לקבל תמונות אינטימיות שלהן

אילוסטרציה: משטרת ישראל 

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 56 בגין הבאת אדם לידי עיסוק בזנות בנסיבות מחמירות, הטרדה מינית, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות לאחר ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מיכל אזולאי, במהלך השנים 2013 -2017 הנאשם יצר קשר עם עשרות מתלוננות, באמצעות זהויות בדויות של נשים אשר יצר לעצמו ותחת חשבונות פיקטיביים, התכתב איתן התכתבויות בעלות אופי מיני וביקש מהן לקבל תמונות אינטימיות שלהן. הנאשם נהג להשתמש בתמונות שקיבל במרמה לצורך פעולות מרמה נוספות ושלח אותן תחת זהויותיו הפיקטיביות לנשים וגברים שונים ללא אישורן והסכמתן של הנשים מהן קיבל תמונות אינטימיות אלו.

בנוסף, תחת מספר זהויותיו הפיקטיביות ברשת, פנה הנאשם בתחכום ובשיטתיות לנשים שונות, רובן נשים חד הוריות, והציג עצמו במרמה כנשים בעלות משרד המשדך בין גברים בעלי יכולת כלכלית ובין נשים בעלות קשיים כלכליים לצורך מפגשים מיניים.

הנאשם תחת אותה זהות פיקטיבית הציע לאותן נשים להיפגש עם גברים ובתמורה למפגשים המיניים לקבל תשלום כספי. עוד הוא טען בפניהן כי באפשרותן לחתום על חוזה התקף לשנה לפיו בתמורה לקיום מפגשים מיניים קבועים הן יקבלו תשלום חודשי קבוע והטבות נוספות - זאת בעוד הוא יודע כי הן זקוקות לכסף. בפועל, הנאשם היה זה שנפגש עם הנשים בזהויות בדויות, קיים איתן יחסי מין ללא שנתן להן כל תמורה על אף מה שהוסכם ביניהם.

לאורך כל תקופת הקשר של הנשים עם הנאשם, ועל מנת שיוסיפו להיפגש עמו, המשיך הנאשם להציג לנשים מצגי שווא ולהבטיח הבטחות שונות אשר לא היה בכוונתו לקיים. כמו כן, הוא הציע לנשים, באמצעות דמויות פיקטיביות, להיפגש עם גברים נוספים תמורת תשלום. הוא הנחה את חבריו לפנות לנשים כביכול בתיווכן של אותן דמויות ולתאם איתן מפגש.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית