גלאסבוקס השלימה הנפקת מניות בבורסה לני״ע בתל אביב

החברה, הפועלת בתחום ניתוח ומיטוב חוויות משתמש בנכסים דיגיטליים, הונפקה לפי שיווי של 350 מיליון דולר לפני הכסף. מנכ״ל החברה: הגיעה העת שגם הציבור הישראלי ייהנה מפירות ההצלחה של ההייטק הישראלי

ירון מורגנשטרן, מנכ״ל גלאסבוקס. צילום: באדיבות החברה

חברת גלאסבוקס (Glassbox) הישראלית, הפועלת בתחום ניתוח ומיטוב חוויות משתמש בנכסים דיגיטליים, השלימה בהצלחה את הנפקת מניותיה לציבור בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לפי שווי של 350 מיליון דולר לפני הכסף. בין המשתתפים בהנפקה חברות ביטוח וקופות גמל מהמובילות בישראל. סך הגיוס מסתכם בכ-96 מיליון דולר, כאשר חלק יופנו לקופתה וחלק ישמשו כרכיב סקנדרי (Secondary) לבעלי מניות קיימים. מאז היווסדה וטרם ההנפקה גייסה החברה 64 מיליון דולר משורה של משקיעים מובילים בעולם.

הטכנולוגיה שפיתחה גלאסבוקס מאפשרת לארגונים לנתח את נתוני הגלישה של המשתמשים באתרים ובאפליקציות שלהם, לזהות מגמות ודפוסים של שימוש – וכך לשפר ולייעל את השירות שהם מספקים. המערכת של החברה פועלת הן במובייל והן בדסקטופ ולמעשה מלווה את ״מסע הלקוח״ מקצה לקצה. הטכנולוגיה שלה טומנת בחובה יכולות מורכבות המאפשרות תמיכה בצמיחה מואצת בשווקים מגוונים, בין השאר באמצעות יכולות איסוף וניתוח הדאטה שפיתחה, כמו גם תחזיות מבוססות בינה מלאכותית.

״מדובר באבן דרך משמעותית עבור גלאסבוקס, ועדות ממשית למחויבות שלנו להמשך צמיחה״, אמר ירון מורגנשטרן, מנכ״ל החברה. "הגיעה העת שגם הציבור הישראלי ייהנה מפירות ההצלחה של ההייטק הישראלי ואנו מקווים כי נסלול את הדרך לחברות טכנולוגיות נוספות שיעברו, בדרך לניו יורק, בבורסה בתל אביב. הנפקת החברה מחזקת את מעמדנו כשחקנית מובילה בתחום, ומספקת לנו את המשאבים הנדרשים כדי להמשיך בחדשנות שלנו ובדרך שלנו להפוך לפלטפורמה כוללת לניהול דיגיטלי של לקוחות״.

חזון החברה, שהוקמה ב-2010, הינו למצב את מעמדה כמובילה גלובלית בתחום פתרונות לאנליזה של הלקוחות המשתמשים בערוצים דיגיטליים. כיום, החברה תומכת ביותר מטריליון ״מסעות לקוח״ בדסקטופ ובמובייל מדי שנה, עבור למעלה מ-350 לקוחות, ומונה כ-260 עובדים, מתוכם מעל 100 בישראל. בשנה הקרובה מתכננת גלאסבוקס להמשיך בפיתוח התשתית הטכנולוגית שלה, להמשיך בפעילות רכישה של חברות ויעדים מתאימים ולהרחיב את הפעילות העסקית באזורים גאוגרפיים חדשים, כמו גם לגייס עובדים נוספים למרכז הפיתוח בישראל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית