סלברייט מדווחת על התוצאות לרבעון הראשון של 2021

נהנית מגידול משמעותי בהכנסות השנתיות ובהכנסות ממנויים בהשוואה לשנה שעברה. מנכ״ל החברה: מרוצים מהצלחתנו להוציא לפועל את אסטרטגיית הצמיחה שלנו, ולהמשיך להציע ללקוחותינו הפתרונות המסייעים ולהאיץ תהליכי חקירה

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט. צילום: שלומי יוסף

חברת סלברייט, העוסקת בפתרונות Digital Intelligenceלמגזר הפרטי והציבורי, הודיעה על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2021. החברה דיווחה על הכנסות שנתיות חוזרות (ARR) של 150 מיליון דולר - גידול של 53% לעומת אשתקד, הכנסות ממנויים בהיקף 40.5 מליון דולר - גידול של 59% לעמת התקופה המקבילה אשתקד, ורווח גולמי ושולי רווח גולמי 45.1 מליון דולר ו-85%, בהתאמה.

"סלברייט התחילה טוב מאוד את שנת 2021 עם צמיחה בהכנסות ושיעור רווחיות ברבעון הראשון שעלו על ציפיותינו", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט. "אנו מרוצים מהצלחתנו להוציא לפועל את אסטרטגיית הצמיחה של החברה, ולהמשיך להציע ללקוחותינו הפתרונות המסייעים יום יום ללקוחותינו לשפר ולהאיץ תהליכי חקירה. אנחנו ממשיכים להתמקד באסטרטגיה שלנו ומאמינים שאנו בדרך הנכונה להשיג את יעדינו לשנה כולה״.

בנוסף, חתמה החברה על תכנית מיזוג עסקי עם TWC Tech Holdings. כתוצאה מהעסקה, מצפה סלברייט להפוך לחברה ציבורית נסחרת בנאסדק, כאשר שווי השוק המוערך שלה לאחר המיזוג צפוי להיות כ-2.4 מיליארד דולר. מטרת העסקה הנה לאפשר לסלברייט לממש הזדמנויות צמיחה משמעותיות במגזר הציבורי, לפתח פתרונות חדשים עבור לקוחותיה, ולהרחיב את פעילותה במגזר הפרטי כמו גם בשוקי יעד נוספים

״החתימה על עסקת המיזוג זמן קצר לאחר סיום הרבעון היתה ציון דרך מרגש, ואנו מצפים להשלים את המיזוג ולהפוך לחברה ציבורית ברבעון השלישי של שנה זו״, מסר כרמיל.

בנוסף, הכריזה החברה לאחרונה על מספר הישגים חשובים התורמים להרחבת פלטפורמת ה-digital intelligence  שלה, בכללם הקמת שותפות אסטרטגית עם הסוכנות למדע וטכנולוגיה במשרד הפנים של סינגפור; והשקת הגרסה החדשה של Cellebrite Pathfinder, פתרון הדגל לניתוח מידע ראייתי, המביא יכולות משמעותיות בתחומי ניתוח הנתונים, התאמה לתשתית מחשוב ארגונית, סקלביליות ושיפור ביצועים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית