האקר סטנדרטי

הספר "האקר סטנדרטי" הינו סיפרו הראשון של עידו נאור, האקר ישראלי ומנכ"ל חברת סייבר מצליחה. בספרו הוא מספר על חייו ועל הדרך אותה עשה

תוכלו למצוא בתחילתו סיפור על ילד שגדל והתחנך בפריפריה של שנות ה-90. סיפורים על חציית גבולות המותר, בחירות לא נכונות וכישלונות רבים. בהמשכו יקח אתכם הספר לעולמו של נער פנימיה צבאית ואל המציאות הקשוחה אליה נקלע, אשר גוררת אותו להחלטות קיצוניות כמו לישון ברחוב.

מתוך כל המאבק הזה הנער מקבל מהוריו הזדמנות נוספת והופך לאחר זמן קצר לחייל ביחידה מובחרת. לאחר השחרור מהצבא הוא כבר מחושב יותר והדרך לקטוף הצלחות ברורה. הוא יוצא למשלחת שתפקידה לאמן צבאות זרים בחו"ל במשך מספר חודשים ומבין שעליו לבנות קריירה ענפה.

החייל המשוחרר נמשך בעזרת אנשים טובים לנסות את מזלו כסטודנט למדעי המחשב, ומוצא את עצמו במרכזה של מלחמה וירטואלית בעולם מורכב ומשוכלל שנקרא - "עולם הסייבר". מבלי להבין את גודל המשמעות, עד מהרה הוא מקבל את עבודתו הראשונה, ממצב את עצמו מול גדולים וטובים יותר ומקבל בזכות זה את שם התואר "האקר".

הספר הולך ומסתעף סביב סיפורים כמו ניסיון גיוס לשירותיו של המוסד, עבודות משונות המבקשות להוכיח כי אותו האקר מסוגל לחדור למערכות ממשלתיות רגישות ועד להרצאות חוצי תבל בהם הוא עומד מול קהל של מאות משתתפים אשר בוהים במסך מרצד בו הוא מראה כיצד ניתן לשנות מחירי דלק ברחבי העולם דרך מחשב בביתו.

לתמיכה בספר

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית