גרסאות חדשות לנרתיק IWBM עבור אקדחים קומפקטיים

בתערוכת IWA שהתקיימה בגרמניה הציגה חברת פובוס מוצרים חדשים לקהל המשתתפים

חברת "פובוס אינטרנשיונל" הישראלית, הציגה סדרת מוצרים חדשים בתערוכת IWA 2016 שנערכה בנירנברג שבגרמניה. פובוס הציגה שתי גרסאות חדשות לנרתיק IWBM עבור אקדחים קומפקטיים.

הגרסה הראשונה, IWBM CC, כוללת גב מוקטן שהוסר ממנו החלק המצוי מאחורי שמורת הדק (Combat Cut), על מנת לאפשר גישה קלה יותר לשולף הממקם את אגודלו בין האקדח לגוף בעת השליפה; נרתיק ה-IWBM LH הנו גרסה לשמאליים של נרתיק IWBM בעיצובו המקורי.

עוד נחשף בתערוכת IWA 2016 ה-DSS1 פאוץ' מחסנית, הכולל מערכת קפיצים פנימית המאפשרת לפאוץ' לקבל לתוכו גדלים שונים של מחסניות בעלות אופי דומה. ה-DSS1 עוצב עבור מחסניות Single Stack 9 מ"מ, לאקדחי Glock 43 ו-S&W Shield, אך בגלל מערכת הקפיצים שלו נמצא מתאים גם לאקדח Glock 42 בקוטר .380

פובוס מציעה למשתמשים במוצריה אפשרויות נשיאה מגוונות, כגון פדל קבוע, מסתובב, תפס חגורה קבוע או מסתובב, תושבת ירך, קרסול, ערכת כתף ועוד. במשך השנים הציעה החברה תפס חגורה בשם Vario, המאפשר כיוונון פנימי לשימוש עם חגורות ברוחב שונה, מ-2 ס"מ ועד 6 ס"מ. כעת, מציעה החברה את התפס Vario RT, המאפשר, בנוסף לכיוון התפס לרוחב החגורה הרצוי, גם כיוון של זווית הנרתיק הרצויה, בכדי לאפשר למשתמש נוחות אבסולוטית וכיוון אופטימלי.

כזכור, במהלך תערוכת SHOTShow בלאס-וגאס בחודש ינואר השנה הציגה החברה עוד 3 מוצרים חדשים: 1911CH – נרתיק נעילה עבור אקדחי 1911 שונים כגון קולט, קימבר, ספרינגפילד, טאורוס ועוד; HK2CH  – נרתיק נעילה עבור אקדח H&K VP9 הפופולרי שיצא לשוק במהלך 2015 EXND2 ; – תושבת ירך המאפשרת נשיאה לא רק של כל נרתיק פובוס עם פדל, אלא גם של שני פאוצ'ים למחסנית בודדת, בשני צידי הנרתיק.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית