ראש הממשלה החליט למנות את נדב ארגמן לראש השב"כ הבא

ארגמן מכהן כיום כסגן ראש השב"כ, יורם כהן. ארגמן הצטרף לארגון בשנת 1983. לאחר שהושאל לוועדה לאנרגיה אטומית בשנת 2014, הוא חזר לשב"כ לתפקיד סגן ראש השירות בספטמבר 2015, בעקבות מינויו של רוני אלשיך למפכ"ל המשטרה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט למנות את נדב ארגמן לתפקיד ר' השב"כ הבא. ארגמן, מכהן כיום כסגן ראש השב"כ.
 
נדב ארגמן התגייס לצה"ל ליחידה מובחרת בשנת 1978. בשנת 1983 התגייס לשירות הביטחון הכללי ושירת במגוון רחב של תפקידים מבצעיים. 
 
בין 2007-2003  כיהן ארגמן כראש אגף המבצעים בשב"כ, לאחר מכן היה ארבע שנים נציג השב"כ בארה"ב. לאחר מכן מונה לתפקיד סגן ראש השירות במשך 3 שנים. בספטמבר 2014 הושאל לוועדה לאנרגיה אטומית, ובספטמבר 2015, חזר לתפקיד סגן ראש השירות בעקבות בקשתו של ראש השירות יורם כהן, עם מינוי של רוני אלשיך למפכ"ל המשטרה. לארגמן תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, תואר שני במדעי המדינה ותואר שני נוסף בביטחון ואסטרטגיה מאוניברסיטת חיפה, אותו סיים בהצטיינות יתרה, במסגרת הלימודים במכללה לביטחון לאומי.
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בעקבות החלטתו על המינוי כי "לנדב ארגמן ניסיון מבצעי ופיקודי מוכח ועשיר ביותר בשירות הביטחון בכללי. אני סמוך ובטוח כי השב"כ תחת פיקודו ימשיך להתחזק במישור המבצעי והטכנולוגי וימשיך להגן על ביטחון ישראל". 
 
ראש השב"כ, יורם כהן, אמר כי "אני מברך על המינוי ומשוכנע שנדב יעמוד באתגרים שהשרות נדרש להם. ראש השרות ועובדי השב"כ מאחלים לו בהצלחה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית