הדור החדש של פלטפורמת הרחפן הקשור

חברת Sky Sapience מציגה את הדור החדש של פלטפורמת הרחפן הקשור HoverMast-Lite. מערכות HM-L, שתוכננו לתפקד כגרסאות קטנות יותר וקלות משקל של פלטפורמת הדגל שלה HoverMast, ישמשו יחד עם רכבים רובוטיים קטנים שישתתפו בתוכניות RCV / SMET

באדיבות Sky Sapience

חברת Sky Sapience מציגה את הדור החדש של פלטפורמת הרחפן הקשור HoverMast-Lite (HM-L1 ו- HM-L3). מערכות HM-L, שתוכננו לתפקד כגרסאות קטנות יותר וקלות משקל של פלטפורמת הדגל שלה HoverMast, ישמשו יחד עם רכבים רובוטיים קטנים שישתתפו בתוכניות RCV / SMET.

מערכות HM-L שומרות על היכולות של קו המוצרים המקורי של HoverMast; כגון ריחוף בגובה 100 מטרים, 24/7/365, אוטונומיות, ריחוף תוך כדי תנועה של הרכב, פעילות במזג אוויר גרוע, תקשורת באמצעות סיבים אופטיים, חסינות סייבר ותפעול בסביבות ללא GPS, תוך עמידה גם בדרישות הגודל, המשקל והכוח החשמלי של תוכניות RCV ו- SMET.

הרעיון העיצובי מאחורי ה- HoverMast-Lite מאפשר את הרחפן הקשור והחיישנים מבלי להגביל את העבודה הרציפה של הרכב. יתר על כן, HM-L אינו תופס את מיטת הרכב, ומאפשר לה להישאר פנויה לציוד וחיישנים נוספים. HM-L מוגן בפטנטים בינלאומיים.

ל- HoverMast-Lite יכולת לשלב את רוב המטעדי"ם במשקל של עד 6.0 ק"ג; כולל מצלמות CCD/IR, מכמי"ם, לייזרים, מכשירי תקשורת סלולרית ורשתית, חיישנים היפר-ספקטרליים ומערכות סייבר. ה-HM-Lite והמטעדי"ם שלו נשלטים ומנוטרים בקלות ובאופן אינטואיטיבי באמצעות ממשק אחוד (UHMI). ה- UHMI קשיח ומקנה למפעיל שני פאנלים מהם ניתן לשלוט על הפלטפורמה - פאנל עליון המוקדש למערכת ופאנל תחתון המוקדש למטע"ד.

"אנו שמחים להציע פלטפורמת רחפן קשור התואמת לחלוטין לתוכניות RCV ו- SMET. כיצרנית היחידה של רחפנים קשורים ניידים בעלי ניסיון תפעולי, ל- Sky Sapience יש יתרון ייחודי במענה  לקריאות הממשלות לטכנולוגיות חדשניות יותר ויותר כדי לתמוך במאמציהן ברובוטיקה ומעבר לכך. אנו מקווים לשרת את הכוחות המובילים באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של HoverMast-Lite. " - גבריאל שחור, מייסד ומנכ"ל חברת Sky Sapience.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית