חברת DSIT תספק מוצרי הגנה נגד צוללות והגנה על אסדות

החברה הישראלית מכרה מערכת תת-ימית להגנה על מאגרי הגז הישראליים, וסונאר מיוחד שישווק לצי של מדינה באסיה

המערכת התת-ימית שנמכה לאנרג'יאן

שתי עסקות חשובות לחברת DSIT. חברת הבת של רפאל תשווק סונאר מיוחד לכלי שיט של צי מדינה באסיה, להגנה מפני צוללות. בנוסף, מכרה מערכת הגנה תת-ימית לחברת אנרג'יאן, להגנה על מאגרי הגז של ישראל.

כאמור, החברה חתמה חוזה לאספקת סונאר לכלי השיט של צי של מדינה באסיה, להגנה מפני צוללות. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות של לחימה נגד צוללות (ASW) המתאימים להתקנה על פריגטות וספינות OPV, וכן להגנה על נמלים ומפרצים.

החברה הישראלית כבר סיפקה בעבר לצי של אותה מדינה סונאר המיועד לקוער הספינה וכן מאמן ללוחמה נגד צוללות. חנן מרום, סמנכ"ל הפיתוח העסקי והשיווק של DSIT, ציין לשבח את העובדה שהצי של אותה מדינה. הוא לקוח חוזר המביע אמון במוצרי החברה לצורך ביצוע מודרניזציה של הצי שלו. מוצרי DSIT, אומר חנן מרום, מתבססים על טכנולוגיות מתוחכמות ופורצות דרך.

מנכ"ל ונשיא DSIT גדי ליבוביץ ציין שההזמנה מעידה על חשש הולך וגובר מפני איומים תת-ימיים כמו צוללים וכלים בלתי מאויישים, וכי  המערכות מספקות גילוי של כל סוגי האומים התת-ימיים.

במסגרת העסקה השנייה החשובה של החברה, היא תספק את מערכת ההגנה התת-ימית AQUASHIELD לחברת  אנרג'יאן ישראל להגנה על יחידת האספקה והאחסון הימית של החברה, מפני איומים תת-ימיים. יחידת האספקה ממוקמת במרחק של כ-90 ק"מ מחופי ישראל, והיא תתחבר בעתיד למאגרי הגז 'כריש' ו'תנין' במים הכלכליים של ישראל. 

חנן מרום, סמכ"ל הפיתוח העיסקי והשיווק של DSIT, אמר כי עשרות מערכות הגנה תת-ימית נמצאות בשימוש של חילות ים, חברות אנרגיה מובילות באירופה ובאסיה, ומגינות על מסופי נפט, מתקני הפקה ואסדות קידוח. AQUASHIELD היא מערכת אבטחה והגנה תת-ימית אוטונומית ואוטומטית המשמשת כסונר לגילוי צוללים. למערכת יש אלגוריתמי עיבוד מתקדמים לגילוי, סיווג ועקיבה אוטומטיים של איומים תת-ימיים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית