Creomagic הישראלית תחשוף רדיו מוטס לתמיכה בנחילי מל״טים בסלון האוויר בפריז 

הרדיו, במשקל 800 גרם מסוגל לספק רוחב פס של עד 100 מגה לטווח 250 ק״מ 

תמונה: Creomagic

יצרנית התקשורת הישראלית Creomagic Ltd מציגה את CreoAir-HP, רדיו מוטס קומפקטי שנועד לחבר מספר פלטפורמות בצוותי לחימה אווירית מאוישת ובלתי מאוישת (MuM-T). הרדיו המוטס החדש ייחשף בסלון האווירי של פריז.

CreoAir HP תוכנן לתמוך במספר פלטפורמות בלתי מאוישות ובצוות מאויש-לא מאויש (MuM-T), הנחשב חיוני למימוש מערכת אוויר קרבית עתידית (FCAS). הרדיו הקומפקטי של 10W, CreoAir-HP, רוחב פס עד 100Mbps וטווח פעולה של עד 250 ק"מ, במשקל של 800 גר' בלבד.

לדברי Creomagic, ה-CreoAir-HP החדש כבר הוזמנה בהיקפים משמעותיים על ידי מספר יצרנים מובילים של מטוסים צבאיים ו-UAS, כדי לצייד את הפלטפורמות האוויריות שלהם, כולל מל״טים וחימוש משוטט. מערכות כאלו צפויות לפעול בנחילי פלטפורמות, גדולות וקטנות. 

CreoAir-HP מורכב מרדיו מוטס במשקל של 800 גרם ומגוון מסופי קרקע המצוידים באנטנות מעקב כיווניות, לטווחים שונים, עד 250 ק"מ. הרדיו תומך בהפעלה בו-זמנית של מספר פלטפורמות באוויר, על הקרקע ובים. תצורה קרובה של CreoAir-HP תכלול גם מסוף מוטס עם יכולות מעקב כיווניות. הרדיו החדש עומד בתקנים כמו MIL-STD-810, MIL-STD-461 ו-MIL-STD-704.

בנוסף, CreoAir-HP כולל מספר יכולות COMSEC, כגון Dynamic Spectrum Access, אשר משפרת באופן משמעותי את היכולת למנוע שיבוש עוין ומאמצי ECM אחרים, כמו גם רמה גבוהה של הצפנה, קפיצות תדר ופעילות בסביבת שיבושי GPS, תוך הסתמכות על מיקום מבוסס RF.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית