טיסות ניסוי של מערכת התדלוק האוטומטית תוצרת איירבוס
המערכת מטיסה באופן אוטומטי את צינור התדלוק (BOOM) ומכוונת אותו אל פתח התדלוק של מטוס הקרב מקבל הדלק, בדיוק של כמה סנטימטרים
חברת איירבוס השלימה את שלב טיסות הניסוי להפעלת מערכת תדלוק אווירי אוטומטי של מטוסי קרב F-16 של חיל האוויר של סינגפור ממטוס התדלוק MRTT (A330) תוצרת התאגיד האירופי.
מנהל השיווק של חטיבת הדפנס והחלל של איירבוס ג'רונימו אמאדור אמר לדפנס ניוז בתערוכת התעופה המתקיימת בסינגפור, כי בשלב השני של הניסוי יתודלקו מטוסי קרב F-15 ואחרים במערכת התדלוק האוטומטית A3R, ומצפים לאישורי הפעלה רשמיים של שלטונות סינגפור וספרד.
מערכת התדלוק האוטומטית מיועדת להפחית את עומס העבודה של קציני התדלוק, לשפר את הבטיחות ואת שיטת העברת הדלק האוטומטית ממטוס למטוס בתנאים מבצעיים.
המערכת מטיסה באופן אוטומטי את צינור התדלוק (BOOM) ומכוונת אותו אל פתח התדלוק של מטוס הקרב מקבל הדלק, בדיוק של כמה סנטימטרים. צינור התדלוק הוא טלסקופי והמערכת יודעת לשמור על טווח ביטחון בין הצינור לבין המטוס המקבל. ברגע שמסתיימת העברת הדלק הצינור הטלסקופי מתקפל ומתרחק מהמטוס המתודלק.
חיל האוויר של סינגפור הוא הראשון המפעיל את המערכת האוטומטית במטוס התדלוק MRTT של איירבוס. המערכת כוללת גם ציוד ראייה לתדלוק לילה. חיל האוויר של אוסטרליה מפעיל ששה מטסי תדלוק של איירבוס וממתינים שם לאישור מממשלתי להצטיידות במערכת התדלוק האוטומטית. גם הודו ואינדונזיה מגלות עניין במערכת האירופית.
המערכת מטיסה באופן אוטומטי את צינור התדלוק (BOOM) ומכוונת אותו אל פתח התדלוק של מטוס הקרב מקבל הדלק, בדיוק של כמה סנטימטרים
חברת איירבוס השלימה את שלב טיסות הניסוי להפעלת מערכת תדלוק אווירי אוטומטי של מטוסי קרב F-16 של חיל האוויר של סינגפור ממטוס התדלוק MRTT (A330) תוצרת התאגיד האירופי.
מנהל השיווק של חטיבת הדפנס והחלל של איירבוס ג'רונימו אמאדור אמר לדפנס ניוז בתערוכת התעופה המתקיימת בסינגפור, כי בשלב השני של הניסוי יתודלקו מטוסי קרב F-15 ואחרים במערכת התדלוק האוטומטית A3R, ומצפים לאישורי הפעלה רשמיים של שלטונות סינגפור וספרד.
מערכת התדלוק האוטומטית מיועדת להפחית את עומס העבודה של קציני התדלוק, לשפר את הבטיחות ואת שיטת העברת הדלק האוטומטית ממטוס למטוס בתנאים מבצעיים.
המערכת מטיסה באופן אוטומטי את צינור התדלוק (BOOM) ומכוונת אותו אל פתח התדלוק של מטוס הקרב מקבל הדלק, בדיוק של כמה סנטימטרים. צינור התדלוק הוא טלסקופי והמערכת יודעת לשמור על טווח ביטחון בין הצינור לבין המטוס המקבל. ברגע שמסתיימת העברת הדלק הצינור הטלסקופי מתקפל ומתרחק מהמטוס המתודלק.
חיל האוויר של סינגפור הוא הראשון המפעיל את המערכת האוטומטית במטוס התדלוק MRTT של איירבוס. המערכת כוללת גם ציוד ראייה לתדלוק לילה. חיל האוויר של אוסטרליה מפעיל ששה מטסי תדלוק של איירבוס וממתינים שם לאישור מממשלתי להצטיידות במערכת התדלוק האוטומטית. גם הודו ואינדונזיה מגלות עניין במערכת האירופית.