התוכן של הסלולרי שווה הרבה כסף: סלברייט סוגרת שנה עם הכנסות בסך 246 מליוני דולרים

"הגענו להכנסות שיא ברבעון, וסגרנו שנה חזקה עם שיא בהכנסות חוזרות (ARR), בהכנסות, וברווחיות התפעולית״, אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט. קרדיט צילום: שלומי יוסף

סלברייט, ספקית פתרונות Digital Intelligence (DI) למגזר הציבורי והפרטי, פרסמה את התוצאות הכספיות לשלושת החודשים ולשנה שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2021.

"הגענו להכנסות שיא ברבעון, וסגרנו שנה חזקה עם שיא בהכנסות חוזרות (ARR), בהכנסות, וברווחיות התפעולית, תוך כדי שאנו ממשיכים ליישם בהצלחה את האסטרטגיה שלנו, שהיא מודרניזציה של כלל תהליך החקירה עבור לקוחותינו", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט.

דגשים פיננסיים ברבעון הרביעי
הכנסות של 67.9 מליון $, גידול של 19% לעומת רבעון מקביל אשתקד, מהן הכנסות ממינויים של 50.1 מיליון $, גידול של 32% לעומת רבעון מקביל אשתקד. הכנסות חוזרות שנתיות (ARR) של 187.1 מליון $, גידול של 37% לעומת שנה קודמת
שיעור שימור הכנסות מלקוחות של  137%. רווח נקי GAAP של 51.9 מליון $; רווח נקי Non-GAAP של 5.2 מליון $. 

EBITDA מתואם ושולי רווח EBITDA מתואם של 8.9 מיליון $ ו- 13.1%, בהתאמה

דגשים פיננסיים לשנה כולה
הכנסות של 246.2 מליון $, גידול של 26% לעומת שנה קודמת, מהן הכנסות ממינויים של 183.3 מליון $, עלייה של 41% לעומת שנה קודמת.
רווח נקי GAAP של 71.4 מליון $; רווח נקי Non-GAAP של 38.0 מליון $.
EBIDTA מתואם ושולי רווח EBIDTA מתואם של 47.9 מליון $, ו-19.5%, בהתאמה.

במהלך הרבעון הרביעי סגרה החברה את העסקה הגדולה בתולדותיה, עם לקוח בינלאומי בסך של מעל 11 מליון  $.  עוד סגרה 25 עסקאות בהיקף של מעל 500,000 $.

החברה קידמה את פתרון ה-SaaS שלה לניהול ראיות דיגיטליות בחקירות, Cellebrite Guardian, באמצעות הצטרפות לתוכנית השותפים של AWS כשותפה טכנולוגית מתקדמת (Advanced Technology Partner) ובאמצעות פריסת הפתרון בדאטה סנטר של AWS בלונדון.

השיגה הצלחה ראשונה לאחר רכישת חברת המודיעין ממקורות גלויים Digital Clues הישראלית, בזכייה בחוזה של לקוח משמעותי.

יצרה שיתוף פעולה עם Exodus Road, ארגון מלכ"ר היושב בקולורדו ארה"ב ומתמחה במאבק בסחר בבני אדם. שיתוף הפעולה מתמקד בהכשרת שוטרים ונציגי ממשל בברזיל למאבק בסחר בבני אדם בצורה יעילה יותר.

דגשים עסקיים ואחרים לשנת 2021 
החלה להיסחר בנאסדק ב-31 באוגוסט 2021, תחת הסימול “CLBT” ו- “CLBTW” כתוצאה מסגירת עסקת המיזוג עם TWC Tech Holdings II Corp. סגרה 83 עסקאות בהיקף של מעל 500,000 $, עליה לעומת 63 עסקאות בשנת 2020.

הקימה שותפות אסטרטגית עם סוכנות Home Team Science and Technology (HTX) הסינגפורית, זרוע של המשרד לענייני פנים במדינה, כדי להניע חדשנות ולספק יכולות digital intelligence מובילות בתעשיה.

השיקה את הגרסה האחרונה של Cellebrite Pathfinder, פתרון הדגל שלה בתחום האנליטיקה החקירתית, תוך מימוש אבני דרך משמעותיות בניתוח של מידע ראייתי, ובמוכנות ארגונית, ותהליכית. 

השיקה את Premium Enterprise, פתרון שמאיץ משמעותית את זמן ההגעה לראיות על ידי ביזור יכולות מתקדמות של איסוף ראיות.

הציגה פתרון SaaS חדש: Guardian, מערכת מקיפה לניהול  ראיות דיגיטליות בחקירות (DEMS), המיועד להביא שינוי משמעותי באופן ניהול הראיות ותהליכי העבודה לאורך כל תהליך החקירה. 

במסגרת מימוש אסטרטגיית המיזוגים והרכישות שלה, החברה רכשה את הנכסים של חברה העוסקת באיסוף מידע ראייתי ממקורות גלויים Digital Clues הישראלית, תוך חיזוק פלטפורמת ה-DI המובילה של סלברייט, וחיזוק מעמדה כשותפה טכנולוגית משמעותית המציעה פתרונות מקצה לקצה לגופי אכיפת החוק.

השיקה את הפתרון לביצוע חקירות מרחוק עבור הצרכים ההולכים וגדלים של הסקטור הפרטי בחקירות ארגוניות, e-discovery ותגובה לארועים, וכך הפכה לספק היחיד שמציע פתרון משולב מרחוק הן למכשירים ניידים והן למחשבים.

הקימה ועדת אתיקה שתייעץ לדירקטוריון החברה בנושאים הקשורים לחוק הבינלאומי המשתנה, לשיקולים אתיים הקשורים לשיטות עבודה עסקיות אחראיות, ולדרישות החוק והרגולציה בכל הקשור למכירה ושימוש בטכנולוגיות סלברייט.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית