חברת המטענים FedEx רוצה להתקין במטוסיה מערכת הגנה מפני טילים
FedEx מבקשת להתקין בצי מטוסי איירבוס A-321-200 מערכת DIRCM
דן ארקין
| 16/01/2022
רשות התעופה הפדרלית FAA בארה"ב הגישה למשרד התחבורה האמריקני הצעה לשקול מתן אישור לחברת המטענים FEDEX במטוסיה מערכת הגנה מפני טילים מחפשי-חום.
בהקשר זה מציינים בTHE DRIVE כי אל על היתה חברת התעופה הראשונה שהתקינה במטוסיה אמצעי הגנה נגד טילים. המערכת הראשונה היתה מבוססת על ירי נורים, אך נמצא שבירי הנורים יש סכנה ולכן היה מעבר למערכת DIRCM מבוססת לייזר C-MUSIC (אלביט נערכות).
רשות התעופה FAA הודיעה כי בשנים האחרונות אירעו כמה מקרים של תקיפת מטוסי נוסעים אזרחיים באמצעות מערכות ירי נישאות בידי אדם. כדי להתמודד עם סוג איומים זה מבקשת רשות התעופה ממשרד התחבורה לאשר ל-FEDEX להתקין, בתנאים מיוחדים ומוגדרים, מערכת אנרגיית לייזר הפועלת מחוץ למטוס נגד טילים מחפשי-חום.
FedEx מבקשת להתקין בצי מטוסי איירבוס A-321-200 מערכת DIRCM. אלומת לייזר נשלחת מהמערכת, 'מעוורת' את מחפשי-החום ברש"ק הטיל התוקף ומסיטה אותו ממסלולו.
FedEx מבקשת להתקין בצי מטוסי איירבוס A-321-200 מערכת DIRCM
רשות התעופה הפדרלית FAA בארה"ב הגישה למשרד התחבורה האמריקני הצעה לשקול מתן אישור לחברת המטענים FEDEX במטוסיה מערכת הגנה מפני טילים מחפשי-חום.
בהקשר זה מציינים בTHE DRIVE כי אל על היתה חברת התעופה הראשונה שהתקינה במטוסיה אמצעי הגנה נגד טילים. המערכת הראשונה היתה מבוססת על ירי נורים, אך נמצא שבירי הנורים יש סכנה ולכן היה מעבר למערכת DIRCM מבוססת לייזר C-MUSIC (אלביט נערכות).
רשות התעופה FAA הודיעה כי בשנים האחרונות אירעו כמה מקרים של תקיפת מטוסי נוסעים אזרחיים באמצעות מערכות ירי נישאות בידי אדם. כדי להתמודד עם סוג איומים זה מבקשת רשות התעופה ממשרד התחבורה לאשר ל-FEDEX להתקין, בתנאים מיוחדים ומוגדרים, מערכת אנרגיית לייזר הפועלת מחוץ למטוס נגד טילים מחפשי-חום.
FedEx מבקשת להתקין בצי מטוסי איירבוס A-321-200 מערכת DIRCM. אלומת לייזר נשלחת מהמערכת, 'מעוורת' את מחפשי-החום ברש"ק הטיל התוקף ומסיטה אותו ממסלולו.