נטליין מציגה חיישן מציאת כיוון חדש לאיתור איומי רחפנים

החיישן החדש מבוסס על שלושה שלבי זיהוי ומסוגל לזהות את כל סוגי הרחפנים, כולל רחפנים לא סטנדרטיים וצבאיים

נטליין מציגה חיישן מציאת כיוון חדש לאיתור איומי רחפנים

https://www.pexels.com | Harry Cunningham

נטליין (Netline Communications Technologies), מפתחת ויצרנית ישראלית של מערכות לוחמה אלקטרונית ומערכות שליטה בספקטרום טקטי עבור צבאות וסוכנויות ביטחון המולדת, מציגה את חיישן מציאת הכיוון (DF) החדש שלה.

החברה מציינת שהפיתוח החדש נועד לזהות את כל איומי הרחפנים באזור המטופל, כולל רחפנים לא סטנדרטיים, צבאיים ורחפני עשה-זאת-בעצמך. 

הגרסה החדשה של חיישן DF מבוססת על שלושה שלבי זיהוי: ראשית, החיישן סורק את הספקטרום עבור כל תדרי הרדיו (RF) ברצועות הרלוונטיות. לאחר מכן הוא מפריד מטרות מהסביבה הרועשת הספקטרלית באמצעות אלגוריתם היברידי, ולבסוף עוקב אחר המטרות החשודות כדי להגדיר את רמת האיום שלהן לפי פרמטרים שונים.

פריסה אסטרטגית של שני חיישני DF או יותר בשטח המטופל מעניקה למשתמשים יכולות איתור מדויקות יותר. יכולת זו מושגת באמצעות מפגש בין שני קווי הכיוון, מה שמבטיח מערכת זיהוי ואיתור יעילה של רחפנים.

"נטליין פועלת כדי לעמוד בדרישות השטח למערכת שיכולה לזהות ולאתר את כל איומי הרחפנים הפוטנציאליים", טוען מר שי פלטי, מנכ"ל נטליין. "ככל שתעשיית הרחפנים מתפתחת, הצבאות מתמודדים עם אתגרים חדשים. הגישה של נטליין מספקת ללקוחות פתרון לזיהוי, איתור והפחתה של כל איום באזור הספקטרלי, גם אם מדובר ברחפן חדש עם חתימות ספקטרליות לא ידועות או קישורי תקשורת לא מוכרים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית