חברת proteanTecs הישראלית מצטרפת ל-Arm Total Design

החיישנים של proteanTecs יוטמעו בשבב עם Neoverse CSS ויאיצו זמן הגעה לשוק

Photo by Francesco Vantini on Unsplash

חברת proteanTecs, שמפתחת טכנולוגיה מבוססת דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות הודיעה על הצטרפותה ל. Arm Total Design. 

proteanTecs מפתחת פתרונות מבוססי דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות לכל אורך חייהן, משלבי הייצור ועד השימוש השוטף בשווקי הקצה.

החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי יוצאי מלאנוקס – שי כהן המשמש היום כמנכ"ל, אוולין לנדמן, סמנכ"לית טכנולוגיות ראשית ורוני אשורי, סמנכ"ל תפעול ראשי, אליהם חברו גם יהל דוד, יובל בונן ואייל פיינה, המגיעים מעולמות ה- data science,  תוכנות ביג-דאטה ותכנון שבבים. לחברה משרדים בישראל, ארה"ב, הודו, קוריאה וטאיוואן.

הטכנולוגיה שפותחה בחברה מגבירה את ביצועיהן ואת מהימנותן של מערכות אלקטרוניות בעזרת יישום יכולות AI על נתונים המופקים מחיישנים המוטמעים בשבב ומשפרת את איכות השבב והמערכות בהן השבב מותקן.

גישה מועדפת ל- Neoverse CSS

האקוסיסטם Arm® Total Design שהוצג לראשונה באוקטובר 2023, כולל כעת למעלה מ-20 חברות המאוחדות סביב אמנה שמטרתה לזרז ולפשט את פיתוחן של מערכות על גבי שבב (SoCs) מותאמות המבוססות על Arm Neoverse™ Compute Subsystems (CSS).

שיתוף הפעולה מייעל את הטמעת פתרונות הניטור של פרוטאנטקס בתת-מערכות של Arm Neoverse Compute, ומעניק ללקוחות תובנות מבוססות דיפ-דאטה על ביצועים, איכות ומהימנות שבבים לאורך כל שלבי הייצור והשימוש. 

Neoverse CSS מספק נתיב מהיר יותר, עם סיכון נמוך יותר לתכנון סיליקון מותאם אישית לתחום התשתית. היא מסופקת כתת-מערכת של Arm שמוגדרת, מאומתת, וממוקסמת ל-PPA.  

כחלק מ-Arm Total Design, פרוטאנטקס משיגה גישה מועדפת ל- Neoverse CSS, המאפשרת לחברה לשלב, לאמת ולייעל את פתרונות ניטור השבבים שלה עבור Neoverse CSS.

לקוחות משותפים מקבלים יישום מותאם אישית של Neoverse CSS, המבטיח שילוב חלק ויעיל של טכנולוגיית הניטור של פרוטאנטקס והתאמה אישית למוצר.

הטכנולוגיה של פרוטאנטקס מגבירה את ביצועיהן ואת מהימנותן של מערכות אלקטרוניות בעזרת יישום יכולות AI על נתונים המופקים מחיישנים המוטמעים בשבב, לכל אורך חייהן, משלבי הייצור ועד השימוש השוטף בשווקי הקצה.

"Arm Total Design מאפשר לחברות האקוסיסטם להאיץ כל שלב בפיתוח הסיליקון. אנו רואים כבר דוגמאות ללוחות זמנים מהירים של פיתוח מוצרים, תוך 9 חודשים בלבד", אומר אדי רמירז, סגן נשיא בחברת Arm.

"על ידי שיתוף פעולה עם פרוטאנטקס, נוכל לאפשר את הטמעת החיישנים של פרוטאנטקס בשבב עם Neoverse CSS בצורה חלקה וכדי להאיץ עוד יותר את זמן ההגעה לשוק.״

עוזי ברוך, מנהל אסטרטגיה ראשי (CSO) בפרוטאנטקס: "כדי לתמוך בעידן הבא של תשתיות המחשוב, יותר לקוחות פונים לשבבי מיחשוב מתקדמים מותאמים אישית.

״הניטור של פרוטאנטקס במערכות מבוססות טכנולוגיית Arm, יעניק ללקוחות שקיפות להגביר את תהליכי הייצור, תוך חיזוק מהימנות המערכות בשטח.״ 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית