לוקהיד מרטין סיפקה לפיקוד המבצעים המיוחדים של ארה"ב טילי ספייק על גבי JLTV

באמצעות משגר שפותח על ידי לוקהיד מרטין, ניתן להרכיב את מערכת הנשק ישירות על כמעט כל רכב עם ממשק משטח סטנדרטי תוך פחות מ-20 דקות, ללא כל שינויים ברכב

Library image of SPIKE NLOS Live-Fire from JLTV In Estonia [©Rafael]
 

לוקהיד מרטין סיפקה בהצלחה את מערכת טילי הספייק NLOS ב-Joint Light Tactical Vehicle של אושקוש לפיקוד המבצעים המיוחדים של ארה"ב (USSOCOM). 

"השילוב של יכולות הטווח הארוך ויכולות הפגיעה המדויקות של Spike NLOS עם הזריזות המעולה של ה-JLTV יביא לניידות ברמה הבאה ויעילות משימות עבור המפעילים שלנו", אמר ג'רי ברוד, סגן נשיא למערכות לחימה קרובה בחברת לוקהיד מרטין. 

"תמונות הווידאו בזמן אמת של מערכת הנשק המתקדמת הזו מאפשרת למפעילים לשנות או לבטל משימה תוך כדי נסיעה ליעד, מה שמספק למשתמשים אפשרויות נוספות ברגעים קריטיים."

Spike NLOS היא מערכת רב-תכליתית, אלקטרו-אופטית/אינפרא אדום. המנוע הרקטי המתקדם שלו מספק יכולת להגיע לטווחים של עד 32 קילומטרים. משתמשים יכולים לשלב את Spike NLOS עם פלטפורמות קרקעיות, תעופה או ימיות - תוך מינוף יכולת הסטנד-אוף שלה כדי לפגוע במטרות מרוחקות או סמויות גיאוגרפית ללא קו ראייה.

באמצעות משגר שפותח על ידי לוקהיד מרטין, ניתן להרכיב את מערכת הנשק ישירות על כמעט כל רכב עם ממשק משטח סטנדרטי תוך פחות מ-20 דקות, ללא כל שינויים ברכב.

כיום, המערכת נמצאת בשירות כוחות ארה"ב ושש מדינות נוספות. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית